Ik heb me heilig voorgenomen . . . . .

• liponix

Ik heb me heilig voorgenomen. . . . Ja, wat hebben jullie je eigenlijk voorgenomen? Dat zou ik wel eens willen weten.

• liponix

Ik heb mezelf in elk geval voorgenomen dat ik tenminste tot 00:03 uur nuchter blijf. Wat daarna gebeurt zie ik wel. En natuurlijk dat ik op 14 juni voor 3 weken naar Karpathos vertrek.

• Ingrid

Niets. Ik neem mij nooit iets voor, omdat er toch niets van komt.

Alhoewel… misschien een poging om toch maar eens die 10 kilo, die ik naar mijn gevoel te veel heb, kwijt te raken. Maar dan pas vanaf februari. Heb nog een ‘feestje’ eind van de maand en zou zonde zijn als ik op mijn eigen feestje niet mee kan doen. Enne.. geldt het ‘vinden’ van een nieuw maatje in m'n leven ook als een voornemen of is dat een lotsbeschikking en moet ik gewoon geduldig wacht totdat iemand mijn pad kruist?

• herbert

Ik ben al 3 weken gestopt met roken en dit keer gaat het me absoluut lukken !

en Ingrid,…. gewoon wachten dan komt het vast wel goed ! komt er in een keer een knappe Griek langs !

• Ingrid

Die ken ik wel, maar wonen zo ver weg …

Morgenmiddag een afspraak met een Griek uit Tilburg. (goed begin??)

Zal wel zien wat dat brengt. In elk geval een kop koffie bij een Grieks Restaurant in Utrecht.

• herbert

Pas op voor die Grieken Ingrid !

• Ingrid

herbert, wees nie bang. ik KEN ze (heb ‘ervaring’ ;))

• herbert

Gelukkig maar, want veel Griekse mannen zijn “womanizers” !!

• liponix

Of een witte prins op een knap paard.

• Ingrid

ja zoiets….

heb m'n ogen open tegenwoordig :)