Ik heb me heilig voorgenomen . . . . .

• Paul

Een brede orientatie - zonder het doel uit het oog te verliezen - is altijd goed.

• liponix

Nee, je moet het meer in de buurt van Nicolas Wallon zoeken, oftewel: Klaaswaal

• herbert

Wordt vervolgd !!

• liponix

Attention hè !! Les Français sont Oh-la-la.

• Joke2

Spannend! Laat je weten hoe het verlopen is?

• Paul

Het is misschien een wat late reactie maar het kan nog vind ik.Ergens heb ik gelezen dat dit jaar het jaar wordt van de pittige vijftigers. Dat spreekt mij aan omdat vergrijzing steeds als een probleem wordt aangekaard en ik zeker niet van plan ben om nu al af te gaan bouwen of zoiets. Integendeel. Mijn voornemen is om een van die pittige vijftigers te zijn.

• herbert

Helemaal mee eens Paul, ik ben ook absoluut niet van plan om als een ouwe“… ” door het leven te gaan maar gezondheid heb je natuurlijk niet voor het uitkiezen helaas !

• Paul

Ik weet wel dat sommige ziektes niet te voorkomen zijn en dat het uiteindelijk altijd minder wordt maar je kunt veel aan je gezondheid doen. Ik ga me niet druk maken over wat er allemaaal fout kan gaan maar op wat goed kan gaan.

• herbert

Dat is heel verstandig en positief maar voor sommige mensen is dat niet weggelegd denk ik !

• Ingrid

je was toch al een ouwe “…”

(HIPPIE) ??