Wat zou beter kunnen

• Herbert

Leve Den Haag, mooie stad achtûh de duine !!

• Paul

Mee eens

• Ingrid

ja, maar dan heb je niet het uitzicht dat je hebt als je boven op de Dom staat!

Dan zie je Ouwegrachie, het Vreeburg en Wijk C.

(en bij helder weer: Amsterdam ArenA, maar welke Utrechter wilt dat nou??)

• Gonnie

Ik wel…ben dan ook een geboren Amsterdamse!!!! En wat valt er wel allemaal niet over Amsterdam te vermelden, toch veel meer dan…….. (o, jee, wie gaan er nu weer allemaal over mij heen vallen, ik zoek vast dekking!)

• Ingrid

Gonnie,

Deze Utrechtse gaat niet naar Amsterdam, tenzij het onontkoombaar is.

M'n broer, beschaafd FC Utrecht supporter met seizoenkaart voor de hoofdtribune, krijgt de naam van de plaatselijke voetbalclub, genoemd naar een Griekse held (om de link met het pb ff vast te houden) of uitstekend schoonmaakmiddel, niet uit z'n mond. Wordt door hem (en anderen) altijd ‘020’ genoemd.

• Paul

En, nog steeds wonend in Amsterdam?

• Gonnie

Oei, Ingrid, heb je op 8 mei volgend jaar toch een dik probleem!!! Moet je toch naar Amsterdam en ook nog naast het AJAX stadion!!! Bestel vast oogkleppen!!

• Gonnie

Woon, inmiddels al jaren, om de hoek, met uitzicht op het Amsterdamse en op de fiets zelfs slechts 10 minuten fietsen. Heb alle vertrek van Amsterdammers naar Purmerend,Bovenkarspel,Hoorn. Almere,Lelystad tot nu toe kunnen afhouden en ben hier terecht gekomen door toenmalige woningnood! Woon dus nu halverwege Amsterdam en Haarlem.

• Ingrid

was ook een hele opgaaf, maar voor Dalaras zet ik (bijna) alles aan de kant.

• Ingrid

Aan het eind van een van de start- en landingsbanen van Schiphol