tip: neem een griekse koffie óf een frappé. ben je bijna een euro per bakkie goedkoper uit
Ik drink altijd Griekse koffie als ik in Griekenland ben dus weet ik niet of dit een gebruikelijke prijs is in Pigadia.Voor Scheveningse begrippen is 2.85 euro niet echt goedkoop en ik denk dus ook niet voor Pigidiaanse begrippen. Ik vind dat je dan dan ook zeker kwaliteit mag verwachten. Als koffieleut voel ik met je mee.
Scala zit aan de haven van Pigadia, daar waar het hellende straatje en de weg langs de haven bij elkaar komen.
Minas zwaait er de scepter en als je daar wat gaat drinken, doet ie z'n uiterste best je zoveel mogelijk te negeren of ten hoogste 2-3 woorden met je te wisselen. Zijn opvatting van ‘zaken en privé houd je gescheiden’.
Mijn laatste opmerking over Griekse voruwen is bedoeld als een zijopmerking. In mijn beleving treden zij minder op de voorgrond in de verhalen op het prikbord dan de mannen. Het is niet mijn bedoeling om daar nu een discussie over te starten. Dat moet vind ik als een apart onderwerp dat goed wordt ingekaderd zodat het niet flauw wordt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?