Nét te ver vanwaar ik woon, Tho.
Scheveningen is 3 kwartier. Lauwersoog bijna 2 uur.
Dit is een mooi beeld om mee op vakantie te gan. Tho dobberend in de Lauwerszee. Een beetje mopperen, doe maar gewoon dan ben je al gek genoeg en vol arbeidsethos om 5.00 opstaan. Zo lekker Hollands, maar toch weer niet helemaal. Morgen ga ik dobberen tot 1 december in de Atlantische Oceaan aan de kust van Forida (USA) ter hoogte van Cape Canaveral. Om precies te zijn Cocoa Beach waar mijn vrouw vandaan komt. Met muziek van Dalaras en Alexiou, dankzij Ingrid en Herbert, gaat dat nog leuker worden dan ik dat al vind.
Bofkont, veel plezier en geniet ervan, dan zullen wij de oerhollandse november stormen wel trotseren. Nou ja, na 1 december kan er hier nog van alles gebeuren, dus wapen je er nu maar voor met nog een heerlijk potje zon!!! En met die griekse muziek mee, ogen dicht en het is net of je weer op Karpathos bent…………
mooi voor je paul…ten eerste zal je mij nooit in een hollandse zee zien..ten eerste…veel te koud!
ten tweede…het stinkt..
ten derde..ik wil geen kwal tegenkomen onverwachts..enzo kan ik er nog wel een paar opnoemen.
fijn voor je dat je naar usa gaat..maar als we nou toch bezig zijn…ik ga naar cuba..heel wat mooier en gemoedelijker dan dat verrotte usa van tegenwoordig.
tradities kennen ze niet..alles moet maar groot groter grootst daar in dat bush-landje.
neee mij zal je daar ook nooit zien…dan nog lieverd 2 weken bogota in een tentje op een papaverveld.
gr
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?