stil....

• Ingrid

Op welk eiland was dat dan, Jan? Limnos, Kos, Chios of een ander dicht bij de Turkse kust?

Maar inderdaad: niets moet, heel veel kan tijdens je vakantie in Griekenland. Vooral genieten dus.

Ik wens je een prettige vakantie op Karpathos

• jan

Ingrid dat was het eiland Limnos net boven Lesbos, er zaten er ontzettend veel militairen,dit was soms wel vervelend want het was bijna onmogelijk om fotos te maken, want je had bijna altijd een militair object in het verlengde van je camera.Maar buiten dit heb ik er een mooie vakantie gehad omdat ik mij vrij snel aan de situatie aan had gepast en niet heb zitten te mokken, want dat verpest toch maar je vakantie.En op Karpathos kan het niet mis gaan want ik ken het eiland,ik ben er al 2 keer geweest,het is een van mijn lievelings eilanden.

• Ingrid

:) Ben zelf ook een keer op Limnos geweest. Ergens begin Maart. Toen was het er wel uitgestorven, maar wel mooi. Al heb ik in die week niet veel gezien. :(

• JANA

Met zo'n opmerking lok je natuurlijk wel vragen uit:

?????????????????????????????????????????

• Ingrid

:) kan daar kort in zijn: was daar bij een kennis, die in het leger werkzaam is. Al kort na aankomst bleek dat we elkaar niet echt lagen. Wat resulteerde in soort van eenzame opsluiting overdag in zijn huis. Hij ging ‘s morgens gewoon naar z’n werk en ik kon dus nergens heen, want Moudros én Mirina waren wel een eindje weg en een auto was niet ter beschikking.

Ben geloof ik 2x in Moudros geweest, 's avonds toen het donker was.

Mijn herinneren aan Limnos zijn dus niet zo fijn. Gelukkig zijn mijn herinneringen aan Karpathos vele malen beter en plezieriger! :)

• erwin

Dat heb je met die militairen he ??

• Ingrid

is dat zo?

heb er verder geen ervaring mee.

volgens mij heeft elke gek (beroepsgroep) wel een gebrek ;)

• jan

Ingrid ik weet dat geen enkele gebeurtenis met een andere is te vergelijken,maar dat bedoel ik nu met dat ik vrij gemakkelijk tijdens mijn vakantie de knop om kan zetten en er het beste van probeer te maken.Dus probeer je vakantie ter plaatsen zo goed mogelijk te redden en de boel eventueel na thuis komst nog eens te overzien.

• Ingrid

drom … eind goed al goed.

geval wil dat ik op dat moment ook gevraagd was naar athene te komen. als die militair op Limnos de moeite had genomen om mij te zeggen dat we elkaar niet te zeggen hadden ipv zich een week in stilzwijgen te hullen. had ik nog een leuke tijd daar gehad.

ik weet het. is achteraf praten. in elk geval bén ik jaar later wel naar athene gegaan. hèb toen een gigageweldige tijd gehad! en ga ervanuit dat ik die straks met Oud en Nieuw weer zal hebben. :)

• erwin

Waar is iedereen toch ?? Mary, Tho, Paul, Herbert, Joke 2, Ingrid enz.

Nu al in de winterslaap of allemaal op Karpathos ?????