stil....

• tho

ùñçôéêüôçôá

Ç ìåãáëýôåñç äõíáôÞ (áîéüðéóôç) ôá÷ýôçôá ìåôÜäïóçò ðïõ ìðïñåß íá åðéôåõ÷èåß óå Ýíá êáíÜëé, êýêëùìá Þ óõóêåõÞ. Ç ÷ùñçôéêüôçôá ìðïñåß íá åêöñÜæåôáé ùò ÷ïíäñéêÞ ôá÷ýôçôá Þ ùò êáèáñÞ ìåôáãùãÞ äåäïìÝíùí

• Herbert

kan je dit even vertalen Tho ???

• Ingrid

In elk geval heeft het niets met Karpathos te maken!

Ben benieuwd of hij inderdaad zelf weet waar het over gaat!

• tho

vond het wel grappig zo die letters allemaal samen bij elkaar..

weet niet wat r staat…ik deed gewoon kopieren …plakken en klaar…wie weet de vertaling?

• Ingrid

http://babelfish.altavista.com/tr

ff tekst kopiëren en plakken, selecteren vertalen van Grieks naar Engels (of Frans) en je technische verhaaltje staat voor je neus!

suc7

• Herbert

Ik zal het even vertalen:

Onze Thootje

zat in z'n blootje

op een bootje

bij Karpathootje.

• tho

dat werkt goed ingrid haha…. nu weet ik ook meteen wat r staat…thx:-)

• Ingrid

geen dank!

• Fred

Ja Samos!!! Na jaren Karpathos (8 keer) vele eilanden gezien. En Karpathos bleef toch “ons” eiland. Deze zomer was het Samos, Kokkari. Gewoon geweldig! Mooi groen eiland, geen massatoerisme etc. Maar vooral de vriendelijke bevolking. Iets wat op Karpathos uniek was (is??). Aardige behulpzame (oude) bewoners. Zij geven dat extra gevoel wat je nodig hebt om je thuis te voelen. Voorbeeldje:parkeren we ergens langs de weg voor fotootje van omgeving. Komt er tussen de bomen een dorpsvrouwtje vandaan… Wenkt ons te wachten en komt even later met haar handen vol peren, zo aardig!! Nergens anders dan op Karpathos, dacht ik. Maar nu ook verkrijgbaar op Samos. Dus Tho, je hebt wat losgemaakt!

• jan

Over 2½ week vertrek ik naar Karpathos,dit is de 27 maal dat ik naar Griekenland ga voor mijn vakantie,dit allemaal in de laatste 22 jaar.Ik heb het overal goed naar mijn zin gehad,ik heb natuurlijk ook mijn voorkeur plaatsen en plaatsen waar ik niet zo gauw terug naar toe ga,zoals 12 jaar geleden toen ik de tweede dag van mijn vakantie al een probleempje met de militairen had, ze hadden kennelijk nog nooit een wandelaar gezien,want ik ben er ongeveer 3 uur vast gehouden en na het 5 a 6 keer bekijken van die paar videobeelden die ik had werd ik toch geloofd en werd er netjes hun excuus aangeboden en heb ik nog een prachtigen vakantie daar gehad.Met dit alles wil ik alleen maar zeggen je moet het tijdens je vakantie perioden gewoon over je heen laten komen met de gedachten niets moet maar alles kan en dan heb ik teminste een geslaagde vakantie.