snurk - snurk !!
Er is meer in het leven dan Karpathos (en internet).
Ben er wel, lees ook wel, maar vind reageren op oud nieuws nie zo zinnig.
Momenteel wat actiever op het prikbord van de Griekse Taal én van Griekse muziek.
Karpathos komt wel weer … al weet ik nog niet helemaal zeker of ik volgende zomer weer zal gaan. Ik twijfel nog een beetje: Halkidiki trekt mij ook al jaren, terwijl door Chronis en Andreas alweer gezegd is: ‘volgende zomer dan …’.
Ãâ€ÃƒÂ© ÃÂá êÜÃÂù;;;;
Ja, natuurlijk is er meer in het leven dan Karapathos en internet. al vroeg ik mezelf ook wel af waarom het zo stil is op deze site.
Volgend jaar ga ik ook eens een keer niet naar Karpathos, ik heb het nu wel gezien na 8 keer. Ga misschien Kefalonia eens proberen of anders een keer naar Portugal wat ook fantastisch schijnt te zijn, lekker eten en de muziek vind ik ook geweldig! Er zijn nog zoveel mooie plekken op de wereld nietwaar ??
heel veel, Herbert
Vooralsnog zegt m'n geweten niet naar karpathos en m'n gevoel wel naar Karpathos te zullen gaan.
Moge de sterkste winnen.
Kefalonia is prachtig. Heel veel groen (net als Kerkyra).
Fiskardo (in het noorden) lijkt met die giga grote jachten in de haven wel een beetje op Cannes in Frankrijk. Argostoli (hoofdstad) is ook leuk. Veel restaurantjes. En natuurlijk die beroemde lange (smalle) brug in Argostoli. Elke keer gehoopt dat er geen tegenliggende auto aankwam
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?