stil....

• Herbert

Santorini is inderdaad schitterend maar dan wel voor een paar dagen want je bent er gauw uitgekeken. het is wel een van de duurste eilanden trouwens !

PS, heeft iemand toevallig wat info voor mij over het eiland Kefalonie ?? ik hoor daar hele verschillende verhalen over. Het schijnt niet zo toeristisch te zijn en dat lijkt me heerlijk. groeten.

• Ingrid

Kefalonia is prachtig en absoluut NIET toeristisch.

Ik ben er 3 jaar geleden vanuit Zakynthos (± 1 uurtje varen) 2 dagen geweest: Assos, Fiskardo (hèt Cannes van Kefalonia), Myrthos Beach, Argostoli… allemaal even mooi. In de reisbijlage van het AD van vorige week zaterdag stond een stukje over Kefalonia.

enne… er is een startpagina over Kefalonia: http://kefalonia.startpagina.nl/

Succes

• Maaike

Maar echt Tho, Samos is zooooooo mooi. Vooral Kokkari… echt een lekker plekkie. Maar ook op het eiland veel te doen, te zien en te wandelen. Aanradertje! Wij doen volgens jaar een weekje Karpathos (tegen de afkickverschijnselen) en twee weken Samos.

• Geert

Mijn mooiste plek is en blijft bij taverne Thanasis.heerlijk rustig …!

• Herbert

Dus het is wel de moeite waard Ingrid ?? ik zit er aan te denken om daar volgend jaar naar toe te gaan !

• Ingrid

Ik vond van wel. Er is nog geen massatoerisme. Volgens mij gaat alleen Arke die kant op

Lees de reisverslagen enz. op de Kefalonia startpagina of ff kijken op:

http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/plaats/8420/kefallonia/

• Wim M

Ok mooie voorzet, ik kop hem in….. Samothraki.

Mooi, klein eiland weinig touristen heel groen en een sfeer die lijkt op Karpathos.

Maar veel rustiger, lijkt op Kos 30 jaar geleden.

met groet,

Wim

• Herbert

Bedankt !!

• Ingrid

ôôéðüôá!

(geen dank)

• pim

Goeie combinatie !

Wij doen dit jaar 2 weken samos (juni) en 2 weken karpathos (as. vrijdag). Karpathos is nieuw voor ons. Ik hoop niet dat het net zo leuk is als samos, want dan hebben we een probleem, want we willen ook steeds een nieuw eiland ontdekken en samos is al vaste prik; daar voelen we ons een beetje thuis.

Mijn hemel, wat een luxe problemen.