terug.....

• Herbert

He Gonnie en Ingrid, kijk voor schitterende foto's eens op de webside

www.myKarpathos.de Is de moeite waard !

• Ingrid

zal ik doen, maar vind m'n eigen foto's toch ook wel mooi.

want daar ben ik zelf geweest!

• Herbert

Ja natuurlijk, daar heb je ook de beste herinneringen aan maar op die site staan foto's zoals je die zelf niet kunt maken of je moet wel een hele goeie fotograaf zijn !

• Ingrid

nee, ben er 1 van klik, flits, klaar. heb er gewoon geen geduld voor.

• Herbert

geduld is een schone zaak !!

• Joke2

Ik ben nog nooit met de boot in Olympos geweest. Wel 2 keer met een jeep (in 1995 en 2002). 't Is inderdaad best eng, maar ook heel bijzonder.

Mijn man is ook nog een keer met de motor naar Olympos geweest, maar ik durfde toen niet achterop.

Als je net Olympos uitbent (je ziet het dan nog achter je liggen) ligt een heel mooi (kiezel) strandje, Foulakri. Daarna toe rijden is ook net of je de afgrond inrijdt, maar het is wel echt de moeite waard.

• tho

ik maak ze mooier herbert..zonder die stomme text door de foto's

• Ingrid

die tekst staat er wel door op InKarpathos.com. heb het op die site die Herbert doorgaf niet gezien (en ik had toch echt wel m'n brilletje op hoor!!) Heb zelf een foto van Scala opgeslagen op m'n pc

• Herbert

Dan heb je vast op de verkeerde site gekeken Tho. of je hebt je roeping als fotograaf misgelopen !

• tho

ik zie toch echt text door de foto's heen staan als ik er op klik…en ja me roeping..je zal wel gelijk kunnen hebben