terug.....

• Herbert

Dan mag ik wel oppassen haha !

• Ingrid

jep… gewoon niet gelijk met mij naar Karpathos gaan. (dus nie in juli/augustus)

(moét volgend jaar weer terug naar daar… o, wat een straf! niet voor mij, wel voor m'n zonen. ze willen niet (meer) )

• Herbert

Ik ga nooit in het hoogseizoen, is mij te warm en te druk !

• Ingrid

moet helaas wel: werk in het HBO (ben dan geen docent, maar vakantie worden bijvoorkeur in de vakantieperiodes opgenomen) én heb 2 schoolgaande kinderen.

vroeger moesten we ook al in hoogseizoen omdat de vader van m'n kinderen wél voor de klas stond.

• Gonnie

Ja, dat euvel heb ik dus ook! Werk zelf in het onderwijs, dus gebonden aan het hoogseizoen en nog een schoolgaande dochter. Maar mij hoor je er verder niet over hoor,kan ev. en weekje in het voorseizoen, in mei of naseizoen in oktober. En dan ook nog vakantie met Kerst, Pasen etc. Mogelijkheden zat!!!!

• Ingrid

zeker… 12 weken vakantie per jaar is ook een luxe :)

• Ingrid

vooral over de salariëring.

(maar dat compenseert de vrije dagen weer een beetje.)

trouwens, merendeel van die vrije dagen krijg ik niet eens op. verplicht mijzelf al een paar jaar tot 3 weken kerstvakantie en 2 weken in mei, maar dan nog ….

• maria123456/mary

en maar klagen in het onderwijs.:-)

• Ingrid

volgens mij zit dat euvel bij het prikbord. heb het ook wel es gehad. dat ik reageer op iets en dat mijn antwoord tijd vroeger is.

wonderlijk

• maria123456/mary

grappig je reageert eerder op de vraag dan ik hem kon stellen .

Mijn tijd loopt 5 min. voor zie ik nu