terug.....

• Herbert

Leeft die ouwe pyamagek nog steeds ?? Hij heeft nog 1 tand in z'n mond hihi.

Is inderdaad een vrouwengek want verleden jaar liep hij mijn vrouw achterna maar hij is gelukkig niet meer zo snel. Mesochori is inderdaad een erg mooi dorp en veel echter dan Olympos vind ik.

• Ingrid

Hij leeft dus nog steeds!

En Mesochori is echt echt. Nix geen toeristenwinkeltjes. Rutger liep wat rond en kreeg van een oud vrouwtje op een ezel een peer. Helaas had hij het fototoestel bij zich en kon ik het dus niet op de digitale plaat vastleggen :(

• Herbert

Ben je nog bij dat tentje geweest aan het eind van dat mooie straatje( jammer dat ze daar zo'n lelijk huis aan het bouwen zijn ) richting zee ? (bij het kerkje ). waar je je naam op een bloempot kan zetten ? als je in de diepte kijkt zie je een basketbalveld ! daar verbaas ik me altijd zo over omdat als je daar zou spelen verdwijnen alle ballen in de diepte !! hoe verzinnen ze het !

• Gonnie

Wij zijn er ook geweest! Prachtig, eeuwenoude cactusbomen, prachtige, voor mij onbekende bloemen. Maar wel ontzettend heet! ben nog nooit zo nat geweest van het zweet toen we weer naar boven geklommen waren. Heb bij het kafenion boven heerlijk baklava gekregen na de frappee en beneden verse vijgen na de lunch. Zo vrijgevig zijn ze lang niet overal meer. Ik mocht met mijn jeep trouwens wel naar Olympos, maar alleen op zondag, omdat ze dan niet aan het werk zijn. Hoorde van iemand in het White House dat ze dat gedaan hadden. Tussen de wolken door en levensgevaarlijk. Zijn vrouw had gehuild van angst. Ik heb me er niet aan gewaagd, was al zo vaak in Olympos geweest!

• Ingrid

Stond ook even verbaasd te kijken over dat basketbalveld daar langs de afgrond. Brrr het idee alleen al!

De klim terug naar boven was erg steil. Heb al niet zo veel conditie (ook al ga ik elke week braaf naar fitness), maar nu bleek dat die wel erg slecht was. Boven bij de auto aangekomen heb ik mijzelf eerst eens afgedroogd met een handdoek en water gedronken.

Jammer dat je hier geen foto's van Karpathos kan zetten. Hadden we mooi foto's uit kunnen wisselen. hihi

• Gonnie

Juist, daar kreeg ik die verse vijgen. Ze zijn nu een hekwerk aan het maken, een vriendje van mijn dochter was daar aan het werk. Midden in de brandende zon, geen enkele plek schaduw.En dan moesten ze ook nog lassen.!

• Gonnie

Kan je via je e-mail adres wel wat sturen!!

• Herbert

Wij zijn ook altijd gebroken na al die trappetjes klimmen maar als ik dan zie dat oude vrouwtjes van over de 80 ons makkelijk inhalen dan schaam ik me toch wel een beetje hihi !!

• Ingrid

Voor hun dagelijkse ritueel, Herbert. Ze weten niet beter!

Waarschijnlijk worden ze mede daardoor zo oud in Griekenland. Heel Griekenland is bijna één grote trap. Griekenland zonder trap(petjes) zou volgens mij een heel ander Griekenland zijn.

He ja, Gonnie, ik zal je er een paar sturen. leuk. kijken of we op dezelfde plekkies zijn geweest.

• Ingrid

Het er een zootje naar je e-mail gestuurd.