Hi Wil,
wanneer ik een foto neem,heb ik automatisch een ‘fotografisch’ geheugensteuntje.Ik herrinner mij(bijna) elk moment,waarop ik een foto nam,omdat een foto een momentopname van een gevoel is,goed of slecht,het is een momentingave die je voor de rest van je leven wil meedragen.Als jij denkt dat er 13 in een dozijn zijn,denk ik dat je het gevoel van een een fotograaf niet kan waarderen,het gaat hem om het gevoel,de herrinnering,niet om de ‘professionele’perfectie .Ikzelf heb een ALDI-fototoestel,maar ben fier op mijn foto's,en wie meer wil zien zal ik graag
bedienen,maar ik zou veel liever persoonlijke Karpathos-impressies zien,want deze mis ik erg,vooral op het Karpathos-prikbord.
Misschien is dit het juiste moment om een oproep te doen aan alle ‘vakantiefotografen’ om hun ‘beste’of ‘slechtste’ of ‘normale’ foto's te delen met alle niet-professionele fotografen……Wees echt niet onder de indruk van die professionele fotos,ik hou alleen maar van het echte Griekenland.,en hou meer van een foto van een gerecht dan van
een,volgens de brochures,een onvergetelijke zonsondergang…
groetjes van drekes.
.