Fun!

• drekes

Hi Wil,

wanneer ik een foto neem,heb ik automatisch een ‘fotografisch’ geheugensteuntje.Ik herrinner mij(bijna) elk moment,waarop ik een foto nam,omdat een foto een momentopname van een gevoel is,goed of slecht,het is een momentingave die je voor de rest van je leven wil meedragen.Als jij denkt dat er 13 in een dozijn zijn,denk ik dat je het gevoel van een een fotograaf niet kan waarderen,het gaat hem om het gevoel,de herrinnering,niet om de ‘professionele’perfectie .Ikzelf heb een ALDI-fototoestel,maar ben fier op mijn foto's,en wie meer wil zien zal ik graag

bedienen,maar ik zou veel liever persoonlijke Karpathos-impressies zien,want deze mis ik erg,vooral op het Karpathos-prikbord.

Misschien is dit het juiste moment om een oproep te doen aan alle ‘vakantiefotografen’ om hun ‘beste’of ‘slechtste’ of ‘normale’ foto's te delen met alle niet-professionele fotografen……Wees echt niet onder de indruk van die professionele fotos,ik hou alleen maar van het echte Griekenland.,en hou meer van een foto van een gerecht dan van

een,volgens de brochures,een onvergetelijke zonsondergang…

groetjes van drekes.

.

• InVo

Die zon gaat elke avond onder.

Het gerecht eet je mogelijk maar eens in je verblijf op Karpathos ;)

• drekes

Dat is inderdaad wat ik bedoel….

• eMeM

't is geen mosseltijd (hollandse dan)

• eMeM

het zijn 2 schoonzussen die in de keuken staan en die maken allerlei lekkere dingen.

Wij bestellen meestal van alles wat.

Ze snappen ook dat je nietalles tegelijk op tafel wilt.

• eMeM

Dit keer niet de “barre tocht” gemaakt naar olympos en Diafani.

Geen tijd, was druk met eten :D en met oude bekenden bezoeken.

O.a. mijn kleine vriendinnetje die ooit 7 jaar was en inmiddels volwassen (28) en net getrouwd.

Dat verteld ze dan wel tegen iedereen want dat vindt ze zo bijzonder.

• W.

Eerst had je het over foto ‘s in het algemeen, nu gaat het plotseling weer over de foto ’s die jezelf maakt.Heb je eigenlijk wel een standpunt of speel je gewoon graag de hoogontwikkelde Belg die alles beter weet ? Ik blijf erbij, en het is ook een feit, dat het overgrote deel van de foto 's die mensen maken op vakantie ergens in de kast belanden of op een harde schijf en nooit meer bekeken worden. Je moet eens opletten hoe vaak je ziet dat er een groep mensen van hetzelfde onderwerp een foto staat te maken, eentje ervan maakt bewust die foto,de rest doet het gewoon na .

• eMeM

Ik heb dit jaar maar heel weinig foto's gemaakt met, inderdaad, de gedachte wat doe ik er mee

• drekes

Tja,ik moet dan wel abnormaal zijn,want ik hou van (mijn foto's en video's )van de plaatsen waar ik van hou.Alleen ben ik zo benieuwd naar wat andere mensen gezien hebben,wat ik niet gezien heb,en vooral gefotografeerd hebbben wat ik miste…Ik bekijk mijn reisfoto's en video's om de paar maanden,zo hou ik het heerlijk griekenlandgevoel levendig en droom ik van wat mijn volgende reis gaat brengen,en daarvoor hoef ik echt niet hoogontwikkeld te zijn,alleen een hoogontwikkeld verlangen hebben naar griekenland….Door foto's van anderen te bekijken van mijn volgende vakantie,tracht ik mij in te leven,in het leven dat ik mag verwachten in een voor mij nieuwe locatie,en te voelen wat de mensen voelden,toen ze de foto namen,maar ja,nu weet ik ook dat er achter foto's geen gevoelens zitten,en ze nooit meer bekeken worden….:(

• drekes

Wel eMeM,misschien kan je ze op het prikbord zetten…………………………………………………….

Iemand zal ze wel appreciëren hoor!