Het lijkt op een vlees- of kipschotel in een heerlijk roomsausje…
Wat is het eigenlijk? Lijkt me wel lekker.
Deze uitleg even van een ander prikbord gehaald:
Is het een foto/afbeelding die op je eigen computer staat:
Ga dan naar:
* Klik op “bladeren” en selecteer de te plaatsen foto.
* Selecteer (indien de foto erg groot is) in de balk “verkleinen” Message board (640x480)
* Klik op “upload now”
* Klik op “copy” achter de tweede regel van bovenaf (IMG Code for Forums & Message Boards)
* Ga naar het berichtje op het prikbord en klik op de plek waar de foto dient te komen op de rechtermuisknop en kies voor “plakken”.
* De foto/afbeelding verschijnt nu in je berichtje.
Veel succes!
Ik denk dat de mosterd de smaak van de honing wel enigszins neutraliseert.
Vergelijkbaar met een honingmosterddressing voor op de salade.
Ik zou het wel willen proeven, maar ja… 2011 geen Karpathos voor mij.
Kadaïfi is een deegwaar, vergelijkbaar met filodeeg (droogt zeer snel uit en moet zolang het niet wordt gebruikt onder een vochtige doek worden bewaard).
Het zoete in het kadaïfi-gebak (met de pistachenoten) is de honingsiroop waarin deze wordt gedrenkt.
Ik neem aan dat de kadaïfi in dit gerecht niet gevuld met noten en honingsiroop wordt geserveerd
Kadaïfi-deeg
Jongens en meisjes ik had gisteren geen tijd om nog meer te plaatsen en te reageren.
Maar het gerecht is beslist niet zoet.
Kadaifi is deeg zonder suiker en omdat zij het eens hartig gebruikt is het weer eens wat anders.
Helaas heb ik niet alles wat ik heb gegeten gefotografeerd. Maar ik heb nog een foto van een salade en niet grof gehakte tomaat en kokommer met een plak feta erop .
Je kan er ook de bekende griekse gerechten bestellen hoor maar als je met grieken eet bestellen ze dat zeker niet. Want het komt bij hun ook weleens de str… uit.
Maar haar mousaka is heerlijk. Geen vette hap. verder authentiek maar geen toeristenmenu-hap.
Ik rij er graag voor om nou ja naar toe. Haar gaten komen ook uit Lefkos en Arkassa om er te gaan eten.
Foto's vanavond volgens de beschreven methode.
Even geduld
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?