Fun!

  • InVo

    Googelend naar de website van Stacey-Annes bar/restaurant Kavanaugh kwam ik op deze site: Karpathosfun.com

    Behalve de namen van een paar restaurants en bars vind je er ook activiteiten die je kunt doen als je wat anders wilt dan zonnebaden op het strand of bij het hotelzwembad.

    Helaas werken niet alle links, maar met wat gezond verstand kan je best de informatie vinden elders op internet.

  • eMeM

    Dan heb ik nog een aanvullende tip voor een echt restaurant met echt kwalitatief en smakelijk eten.

    Het is niet in de stad maar zeker de moeite waard. Ik heb er 3 x gegeten in een week.

    Het is restaurant Poseidon in Afiartis. dat is aan de weg naar de luchthaven maar nog voor het surfstrand.

    Zal de website even zoeken en dan hier plaatsen

  • Byrd

    Er moet nog het een en ander worden ingevuld maar het ziet er fris uit. Goed voor de toekomst van het eiland

    Ik ben benieuwd naar de link van Mary want zij is gastronomisch een fijnproever. Ook dat is even wat anders.Mooi.

  • eMeM

    Helaas nog gen website alleen iets op facebook.

    De kokkin is een (knappe) jonge vrouw.

    Ze heeft meegedaan met masterchef griekenland daar is ze 4e geworden.

    Maar het spel is een beetje vreemd gegaan (typisch grieks) want er waren op het eind 3 vrouwen en 1 man over en ze wilden de man er in houden.

    zal het van de week eens goed uitzoeken allemaal.

    Jamer dat ik hiet geen foto's kan plaatsen want de 80 % van mijn foto's zijn van het eten.

    Maar ik heb denk ik maar 20 foto's gemaakt.

    En dit jaar niet eens foto's van fout geklede mensen. En daar had ik er veel van kunnen maken. Wat kleed de toerist zich slecht. Zelf de grieken lachen erom.

    En met name om de sokken in de pleegzusterbloedwijn Nike's.

  • drekes

    Hi eMeM,

    eerst en vooral moet ik je laten weten dat ik ALLE jonge griekse vrouwen minstens'knap' vindt.Is het niet uiterlijk,dan is het zeer zeker innerlijk!!!!!

    Dat er een prikbord bestaat,waar men geen foto's kan plaatsen,vind ik echt zielig,erger nog,het beperkt iedereen tot een' woordelijke' definitie van zijn gevoelens of visie(wat tot onenigheid kan leiden…),terwijl één foto,zo makkelijk duizenden ‘klare’ gevoelens weergeeft….

    Ik kan alleen maar hopen dat de webmaster oor heeft aan mijn ‘ongenoegen’,en hoop in een nabije toekomst misschien wel te mogen genieten van de mooie foto's,waarvan sommige prikkers vol ongeduld wachten om ze op het prikbord te gooien….(het kan alleen maar een zeer waardevolle aanwinst zijn voor het prikbord…)

    Enneuh…die witte sokjestoeristen,dat zijn gewoon mensen die hun nieuwe sandalen moeten inlopen,of niet soms?alhoewel het meestal Nederlanders,Britten, of Duitsers zijn…

    groetjes van drekes.

    .

  • Byrd

    Het is maar wat je iets noemt. Een stuk of 5 profielfoto's van die kokkin.

  • W.

    Hoezo geen foto's ?

  • eMeM

    Oke het kan wel

    Ga nu mijn foto's op de pc zetten en kijken of ik ze kan plaatsen.

    Anders even uitleg Wil. Maar eest ga ik het zelf proberen

  • eMeM

    eerst een van de facebookpagina's

    https://www.facebook.com/pages/Poseidon-restaurant-Karpathos/190481050994198

  • W.

    Kusjes voor Drekes, maar pas op ,ze prikt ! :D