Wifi

• herbert

Helemaal mee eens Drekes !

• drekes

Is grijs dan toch echt wijs? :S

• Byrd

Ik ben in Parijs en volg op afstand deze discussie. Aan de goede reactie van John kan ik nog toevoegen een voorbeeld uit een cafe gisteravond waar de notebooks die de mensen bij zich hadden juist gebuikt om discussies te ondersteunen. Ik gebruikte de mijne net om in een seconde een goede wandelroute te vinden naar het Pompidou. Verder zou ik zeggen live and let live.

Voor Herb: The times are a changing (weet je nog?)

• Byrd

Nog een nabrander nu ik even op ML moet wachten. Mijn besluit om een iPhone te nemen heb ik eigenlijk genomen nadat ik met de boswachter van Diafani/Olympos een dagwandeling door het gebergte had gemaakt. Hij gebruikte de iphone om te laten zien waar we waren. Reuze handig en hij was er erg trots op. Intenetverbinding is dus veelal bruikbaar in the wild van Karpathos.

• jjohn

GPS op zo'n smartphone is inderdaad makkelijk voor bv wandelaars en bikers, maar ook als je een mooi strandje zoekt.

Maar wat denk je van de apps waarmee je, middels een beeld welke je met de smartphone camera van het gebouw, het restaurant, de omgeving of het product maakt, alle informatie en historie van het object welke op dat beeld staat krijgt. (bv Met Goggles bij Android)

Een erg interessante ontwikkeling.

Groet,

John ;)

• herbert

Paul @ , Bob Dylan 1965 !!

Herbie is niet helemaal gek !>:D<

• herbert

Ik ben nog niet helemaal grijs Drekes, meer peper en zout !:D

• InVo

dat is gewoon a-sociaalgedrag,

Daarom verzet ik mij met hand en tand tegen internet op vakantie (en op mijn mobiel)

• Byrd

Een verloren strijd.

Wat weet je van die mensen. Misschien hebben ze elkaar de overige 24 uur van de dag de oren van het hoofd gekletst of elkaar het bloed onder de nagels van elkaar gehaald. Je hebt er in ieder geval geen last van zoals slecht geklede mensen, te hard sprekende, telefonerende, zuipende figuren, groepen, te nadrukkelijk vrijende mensen etc.

• herbert

Interessante discussie !