Je hoeft toch niet alles te begrijpen. Mijn issue hier is of de wifi werkt. Voor veel bewoners en bezoekers kan dat als prettig worden ervaren en het zou Pigadia nog meer apart maken.
Herb, Karpathos leeft niet alleen van de bezoekers.
Griekenlands nieuwste ‘verslaving’, na de frappé, sigaret en het mobieltje, is WiFi.
Ik heb ook geen behoefte aan een laptop meen op vakantie (kan die kilo's wel anders vullen!) of een mobiele telefoon met internetmogelijkheden. Maar je moet ze de kost geven die niet zonder schijnen te kunnen!
Ik bgrijp dat de vooruitgang niet is tegen te houden Paul maar ik zal je een voorbeeld geven van wat ik vorig jaar zag toen ik in een leuk restaurant iets buiten Pigadia aan het eten was met mijn lieftallige partner. Naast ons tafeltje zaten 2 mensen te eten met allebei op tafel een laptop voor hun neus en zaten tijdens het eten te internetten, iedereen moet dit voor zichzelf weten natuurlijk maar ik vond het geen gezicht en ronduit belachelijk en snap het ook niet. Hoe verslaafd ben je dan ? maar misschien ligt het aan mij, ik ben nog uit de tijd van de houten radio en zwart/wit tv .
Zo'n 15 jaar terug namen mensen eigen eten mee in hun koffer. Van olijfolie zou je ziek worden.8-)
Zo'n 10 jaar geleden was het raar als je een Nederlandse krant kocht op je vakantieadres. Nieuws hoorde niet op je vakantie en het was sowieso oud nieuws.
Zo'n 5 jaar geleden was je gek als je een mobiele telefoon meenam op vakantie. Een telefoonkaart was toch veel goedkoper?::o
Zo'n 3 jaar terug was je verslaaft als je naar een internetcafé ging tijdens je vakantie. Dan verveelde je jezelf blijkbaar pas echt.
Nu is het voor veel mensen normaal om hun notebook mee te nemen. Geen idee waarom?
Dat hou je nu eenmaal niet tegen. Ieder z'n meug. Dat eten meenemen en die krant kopen is inmiddels weer over dus wellicht………….
Ik heb trouwens liever mensen om me heen met een notebook dan mensen welke aan het bellen zijn.
Groet,
John
Foei toch Herbie. Een krantje op vakantie??
Ik moet toegeven dat ik wel mijn mobieltje altijd bij me heb om bereikbaar te zijn voor als er iets met mijn familie zou gebeuren. Inmiddels heb ik ontdekt dat dit ding ook makkelijk is om op het eiland met vrienden af te spreken.
Ik heb er nu alleen wel één waar ook internet op zit dus wie weet, zit ik de komende vakantie ook te internetten. Denk 't niet!!B)
Ik vind het gewoon heerlijk om een paar weken per jaar niet op de hoogte te zijn. Daarna wil ik weer alles weten.
Groet,
John
…en vergeet ook niet die platenspelers met keuzeknop 33-,45- en 78- toeren!
Soms is vooruitgang een serieuze achteruitgang,maar gelukkig is dit geen algemene regel.Persoonlijk beperk ik mij tot GSM(noodgevallen) en een wereldontvangertje(een beetje verstaanbaar nieuws en wat niet-griekse muziek…) op het terras na het restaurantbezoek.Ieder geniet van zijn vakantie op zijn eigen manier,maar die PC-toestanden in dat restaurant,zouden mijn honger onmiddellijk wegnemen,en dat heeft niets te maken een bepaalde generatie of ouderdom,alleen een gebrek aan respect,niet alleen t.o.v.het restaurant,maar ook het begrip en gevoel van ‘vakantie’.
groetjes van drekes.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?