Qad huren

• jjohn

Hoi Giel,

Boven de 50cc heb je in Griekenland het motorrijbewijs nodig, in tegenstelling van Nederland waar je juist het autorijbewijs nodig hebt. De verhuurders geven hem ook zonder dat rijbewijs mee maar dan ben je niet verzekerd!

De meeste quads zijn 260 tot 300cc en kosten tussen de €20,- en €30,- per dag afhankelijk van hoelang en wanneer je hem huurt.

Ze zijn gemaakt voor offroad en rijden daar het beste.

Bijna alle quads op Karpathos zijn van Chinees fabricaat, Linhai, wat de herrie verklaard.

Een helm is verplicht en daar wordt op Karpathos streng op gecontroleerd. De helmen worden meegeleverd door de verhuurder.

De meeste quads zijn voorzien van een koffer achterop waar je de helmen en boodschappen kwijt kunt.

Groet,

John ;)

• Byrd

Lekker positef voor jezelf bedoel je waarschijnlijk. Op zich is daar niets mis mee. Aan de andere kant is er de schoonheid van het eiland. Die zit niet te wachten op quads. Voor fitte mensen zijn er mogelijkheden zat om het eiland te verkennen zonder dat lawaaimonster.

• byrd

Voor mij mag Ton hoor. Ik vind wel dat Karpathos niet op grote aantallen quads en auto's e.d. zit te wachten. Je oproep vind ik daarom misplaatst.

• Dido

Hoi,

Ik zoek een vakantiebestemming en selecteer op :

a. Volksaard en atmosfeer

b. De voorzieningen (aantal cc's)

c. De nationale drank

d. sterkte van de munt

e. onverstaanbaarheid van de bevolking

Dido

• hodl

Dan moet je in Nederland blijven ;)

• Quad

:D:D:D:D:D:D

• InVo

Omgeving Wychen een idee, Dido? :D

• hodl

Die is van harte welkom, jou kunnen we missen als kiespijn.(:P)

• InVo

nou je bent weer lekker complimenteus, Henk.

Je laat je wel kennen.

• Byrd

Welke Henk?