Eigenlijk wel eens met D maar om deze reactie moet ik toch
Dag Ton,
Met een quad over Karpathos raggen, komt bij mij over als volledig tegenstrijdig aan de aard van het eiland.
Natuurlijk zullen ze blij zijn met je euro's en de stank en het kabaal op de koop toenemen, als dat is wat de moderne bezoeker-toerist wenst toe te voegen aan dit heerlijke eiland.
Waar de Griek in wezen benieuwd is naar jou, kom jij je vluchtige genot zoeken op een a-natuurlijk vervoermiddel in een wolkje van heerlijke benzine. Vandaar mijn vergelijking met Cherso, waar de laatste restjes cultuur al verdwenen zijn.
Groet,
Dido
Hoi Dido,
De Grieken rijden ook al lang niet meer op een ezeltje. Die rijden vaak zelf de meest vervuilende auto's.
Ik kan me voorstellen dat wandelende natuurliefhebbers zich storen aan een quad.
Alle respect daarvoor en daar proberen ik en mijn vrienden altijd rekening mee te houden. Zo hoort het ook, een beetje respect voor elkaar.
Wij raggen ook niet over het eiland, wij verkennen het.
Het is gewoon het ideale vervoersmiddel om Karpathos en zijn natuur te verkennen als je niet wilt (of kunt) wandelen.
Bovendien, net als een motor, veel minder vervuilend dan een auto omdat hij door zijn geringere gewicht economischer rijdt.
Ze maken wel herrie, da's waar, maar daar hoor je weinig van als je erop zit.
Jammer dat er niet alleen maar quads zijn want dan was er veel minder asfalt.
Maar nogmaals, alle respect. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen blij is met dit soort vervoer.
Groet,
John
Tijd voor echte opwinding, zie ik al.
Ton, de natuur verkloten in off-the-road teringdingen is niet aan leeftijd noch aan snelheid gebonden.
Je eigen genot najagen zonder iets te brengen (behalve euli's) was mijn argument.
John, Fantastisch dat jij je er niet aan stoort omdat je erboven op zit, de empathie van een deurmat heet dat in goed Amsterdams.
Fijntjes dat je de eilanders kwalijk neemt dat ze de auto gebruiken ipv een Quad.
Groet,
Dido
Niet om de discussie nog verder op te jagen, maar als wandelaar op oa. Karpathos is mijn mening er zijn 2 totaal verschillende quadberijders nl. toeristische quadrijders en terroristische quadrijders en dit niet alleen op Karpathos, Maar dit verschil heb je ook onder alle andere voertuig bestuurders.
Met vrg, Jan.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?