sudtours in 2011 niet meer in blue bay karpathos

• Dido

Onthaastings-recept 1 :

Budget-carrier retourtje Athene boeken in het voorjaar, vertrek medio juni.

Stadsbus naar Syntagma, gyrosje, retsinaatje, stadsbus naar Pireaus.

Zoek een boot die het dichtst bij komt, richting Rhodos of verder.

Even hotel-shoppen in Pigadia, zwembroek aan…………………

Wat zou dat nou kosten ?

• herbert

En dat allemaal in 2 weken vakantie Dido ??

• InVo

Inderdaad, Byrd.

Zag dat ik voor nog geen 2000 euro vliegtickets, appartement en auto kan huren voor twee weken Halkidiki in Augustus met z'n drieën.

Twee weken met bijv. Arke of Sudtours lukt nog niet eens voor dat bedrag, en dan heb ik nog geen autohuur.

• InVo

Voor tickets moet je shoppen en je moet niet persé vanaf Amsterdam willen vertrekken.

Zie mijn eerdere melding. bij vertrek vanaf keulen kan ik voor 900 euro tickets naar Thessloniki boeken (vertrek eind juli of begin augustus). Kan ik nog kiezen om met de trein of met de auto naar Keulen te gaan. Zal dan de auto worden, want dat is met 3 personen al snel voordeliger.

• InVo

Je hebt toch vakantie? Dan kijk je niet op de klok of in de agenda. Dat doe je dan alleen om je vliegtuig/bus/boot te halen

• Byrd

Ha. Dit bevalt me. Om een eerste voorzet te doen. Op Athene kun je retour al vliegen voor 170 euro.

• MM

Hotel kost tussen € 30 -€ 35 per kamer en dan zit je prima.

Ik kan het weten want ik ga bijna altijd op de bonnefooi.

En al dat voorboeken of een half jaar van te voren al boeken drijft de prijs op.

Want “Ze komen toch wel”.

• jjohn

Nog even voor Francien en Wil welke dit topic begonnen.

Zoals ik al eerder melde was er waarschijnlijk sprake van een misverstand bij Arke.

Inmiddels staan er vééééél lagere prijzen naar Blue Bay op hun site, ook voor 3 weken vanaf 1/2 mei.

Groet,

John ;)

• 100343

Beste BLUE BAY gangers

Nog een keer

Voorbeeld

Half Mei en eerste week Juni in 2010 dus 3 weken voor 2 personen een 2 persoonskamer voor 3 personen dus de hoekkamers voor 1058 €

Bij arke half Mei en eerste week Juni in 2011 dus ook 3 weken voor 2 personen een 2 persoonskamer voor 3 personen ook hoekkamer ? voor 2180 €

Vandaag 14 10 2010 nog door ons reisburo bij arke laten controleren en dat de arke prijs 2180 € is

Wij hebben vandaag 14 10 2010 voor 2011 weer gewoon bij SUDTOURS geboekt half Mei en de eerste van Juni dus ook 3 weken voor1155 € en GEEN

2180€

Vriendelijke vakantie groeten

Francien Wil Potters

• Joke2

Hallo Francien,

Dat is echt een groot prijsverschil. Arke is echt duurder dan Sudtours.

Welke accomodatie heb je nu geboekt?

Groet,

Joke