in Pigadia
prijs voor diner komt overeen met vorig jaar.
ik was in augustus 2008 voor 3 personen tussende 40-50 euro kwijt. soms meer (als we mezes aten, soms (veel) minder, als we alleen een gyropita gingen eten.)
Een drankje op de terrassen vond ik toen wel duurder geworden t.o.v. 2007. (2 frappé en een sapje was al snel 10 euro)
ivm bouwoverlast ( zie elders ) dit jaar naar Zuid Spanje Estepona. 3 koffie 1 biertje € 5,80 kom daar maar eens om in Pigadia 2 koffie en 1 sapje € 10 ??? De prijsverschillen in Pigadia zijn groot op terassen als je niet oplet betaal je meer dan in een strandtent op Scheveningen. Spanje was een verademing voor de portemonnaie. “we nemen er nog een” zeg je eerder in Spanje dan op Karpathos, jammer dat ze zich uit de markt pijzen. dus gewoon n paar honderd euri extra budgeteren als je naar Karpathos gaat
Karpathos begint zich uit de markt te prijzen. Wat denk je straks als het mega hotel klaar is, dan zet teverna Limanaki er minimaal 10% bovenop, De enige taverna in die hoek en schitterend uitzicht op Pigadia vooral 's middags als de zon gedraaid is. Ook de prijs van de bedjes en parasol zal ongetwijfeld stijgen.
Ik was dit jaar niet meer kwijt aan een week Karpathos dan verleden jaar en er kan dus in de prijsstelling niet echt veel veranderd zijn. Volgens loopt het wel los met de prijsstijgingen. Ik woon zelf in Scheveningen en de prijzen daar zijn echt wel van een andere orde. Als je daar niet uitkijkt betaal je 4,50 euro voor een muntthee of 6 euro voor een tosti. Zo bezien is Karpathos spotgoedkoop.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?