Belg

• herbie

Ik vind het ook vaag byrd. Maar misschien vinden andere mensen dat handelen in aandelen hard werken is.

• tho

ik geef je volkomen gelijk herbert!!

ik moet met werken het ook voornamelijk van me handen hebben..ik maak constructies,engelse trappen,wenteltrappen,steektrappen..bordessen…gallerijhekken..van dat soort dingen..en idd..als je niet weet hoe het in elkaar gezet moet worden komt er weing van terrecht…dus er komt echt wel een portie nadenken bij kijken!!

als ze geen mensen hadden die niet met hun handen kunnen werken,zag het er slecht uit in holland.

• herbie

En zo is het !!

• gerda

Suus, ze zijn op dit prikbord héél goed in het afbranden van mensen

• tho

gerda,ga jij lekker sjoelen met je vriendinnen!!!

• gerda

Tho, ik had meer respect voor je, toen je nog tegen de gevestigde orde op dit prikbord inging; maar inmiddels huil je aardig mee met de wolven in het bos.

• herbie

Dit slaat echt helemaal nergens op Gerda !!

• Suus

Hallo mensen, ik vroeg eigenlijk alleen maar of er nog iets van hem vernomen was, iemand hoeft toch niet afgebrand te worden? Het niveau valt me toch een beetje tegen en ik kan wel enig begrip opbrengen voor Mick's beslissing om geen berichtjes meer achter te laten. Het maakt toch niet uit of iemand rijk is of minder rijk. Het feit dat jullie elk jaar op het eiland zitten maakt jullie toch ook rijk? Graag even reageren met enige nuance. Overigens ben ik hem denk ik op het spoor, kreeg een mailtje van iemand die zeker weet dat hij in Kerkyra (Corfu) woont als hij niet vaart.

• herbie

Ik brand niemand af maar wat heeft het voor nut over iemand te schrijven die niemand kent ???

• Diana

De wolven????

Als dit de vaste stamgasten zijn op dit prikbord dan moet ik zeggen dat ik erg blij met ze ben.

Ik heb op iedere vraag een reactie gehad, veel tips waar ik iets mee kan, vind het aardig gezellig hier op zijn tijd.