Belg

• Suus

ik was nog vergeten te zeggen dat hij zijn vriendin meehad (een iets oudere uitvoering van Yolande Cabau van Karsbergen) dus veel kans had ik niet (denk ik) Maar het was een hele aardige vent die hard gewerkt heeft (iets op de beurs) en niet zuinig was (hij betaalde de rekening, dus Herbie heeft wat gemist!)

• aad

Suus, die knakker die jij noemt……ben ik!

• jjohn

'Vrijgevig', ‘vrouw een iets oudere uitvoering van Yolande Cabau van Karsbergen’, ‘vermogend’, het zou Aad zo kunnen zijn. Er staat echter ook iets over knappe man en een boot.

Dus toch iemand anders, Aad. :-)

• herbie

Heee, Aad is weer eens in het land !

• herbie

Nee hoor, niets gemist Suus. Ten eerste hou ik niet van mensen die hun afspraak niet nakomen, en ten tweede kan ik zelf m'n rekeningen wel betalen.

En hard gewerkt ?? op de beurs ??? laat ie maar eens een dagje met mij meegaan.

• Joke2

Klinkt alsof je jaloers ben, Herbert. Niet iedereen die rijk is, heeft z'n geld makkelijk verdient………

• herbie

Absoluut niet Joke ! Ik vind andere dingen in het leven veel belangrijker dan geld !

• Ingrid

ben het wel met Joke eens.

Het klonk alsof je het die mick het niet gunde dat hij zijn ‘fortuin’ met hard werken op de beurs heeft verdiend.

Iedereen werkt hard. Ieder in zijn/haar eigen discipline.

Wat is de definitie van hard werken?

Jouw werk is misschien lichamelijk zwaarder, maar geestlijk (misschien) minder zwaar dan dat van beursmakelaar.

• byrd

Nou Suus ik denk dat je het ruim moet zien. Voorlopig komt hij wel zijn afspraak met jou na en laat Herbie (en wie nog meer?)in de kou staan. Overigens klinkt dat hard werken en iets op de beurs gedaan erg vaag.

• herbie

Je kent me kennelijk erg slecht Ingrid. Ik heb genoeg in m'n leven meegemaakt dat ik besef dat geld mij niet gelukkiger maakt dus van jaloezie is absoluut geen sprake. Bovendien moet je niet denken omdat ik lichamelijk werk doe dat ik daarom m'n hersens niet hoef te gebruiken. Dacht je dat als ik b.v een kast moet bouwen dat ik daar niet over na moet denken.?? Als ik niet zou nadenken komt er van het werk weinig terecht !

En even over die Belg : jij hebt niet meegemaakt dat hij vroeger op het oude prikbord van Henk op de Laak zich misdroeg en zeer denigrerend over iedereen sprak. Daarom heeft Henk hem van het prikbord afgegooid. Bovendien hou ik niet van mensen die zich niet aan een afspraak houden, er kan natuurlijk altijd iets tussen komen maar laat dat dan weten of bied gewoon je excuses aan dan is er niets aan de hand.

Maar ik heb geen zin meer om over iemand te schrijven die ik nog nooit in m'n leven heb ontmoet en wat waarschijnlijk ook nooit zal gebeuren !

Einde discussie ??