Belg

• Suus

Iemand nog wel eens wat van die belg (Mick) gehoord? Hij voer een paar jaar geleden op de middelandse zee en deed ook Karpathos aan. Na een paar vervelende opmerkingen haakte hij af op dit forum Had later een weblog over een vaartocht in zuid-america

• herbie

Die bluffer Mick heeft ons toen allemaal in de maling genomen Suus. Ik had een paar jaar geleden met hem afgesproken op z'n boot in het haventje van Pigadia alwaar ik diverse malen ben gaan kijken maar meneer is nooit op komen dagen !

• Ingrid

dreef lekker in de zeeën rond Zuid Amerika

• herbie

Of is vergaan bij Kaap de goede Hoop !!

• Suus

Nou, hij is wel degelijk op het eiland geweest voor een aantal dagen. Ik heb hem ontmoet en met hem gegeten in het restaurantje van die vriendelijke man met het spelende/ fietsende zoontje aan de haven (naam restaurant weet ik niet meer) en het bleek een zeer vermogend man te zijn maar ook heel vriendelijk en heel gewoon onopvallend. ( was wel een knappe vent overigens) (zijn boot was trouwens schitterend) en het is nog erg laat en gezellig geworden en hij had i.d.d. verwacht dat er nog mensen van dit forum zouden komen.

• herbie

Wanneer was dat dan ??

• byrd

Ha ha Herbie,

Het lijkt er op dat Suus hem heeft gekaapt.

• Ingrid

Herbert, dat was toen jij er niet was.

• herbie

Ja, dat zal best. Ik ben toen 14 dagen lang naar Pigadia gelopen om te kijken of hij in de haven lag. ( volgens afspraak) maar steeds voor niets dus. Niet erg vriendelijk vind ik maar “rijke ” mensen hebben het vaak te hoog in hun bol !!

• byrd

Suus had hem al ingepakt al was je 100 keer naar de haven gelopen. Suus moet toch een verzachtende omstandigheid zijn Herb!!!!!!!!!!!!!!!!