1 e keer Karpathos

• anna

Ben het helemaal met Herbie eens, zal een voorbeeld noemen. Mijn man staat bij Hyves omdat iemand via zijn bedrijf dat heeft gedaan, vanwege een plakboek ter afscheid van een collega.

Nu heeft hij al 3 keer een berichtje via Hyves gekregen van oude bekenden, met de vraag hoe het met ons is.

Ik denk als je dan echt geintresseerd bent bel dan gewoon eens of druk eens op de voordeurbel.

• byrd

Gelukkig ben jij er nog Gerda.

• jjohn

Tho, je spreekt je zelf tegen.

Je wil niet meedoen met die “hype” zoals je het zelf verwoord, waarbij je de indruk doet wekken dat iemand die dat wel doet in jouw ogen een meeloper is, maar ondertussen doe je hetzelfde door op een prikbord te zitten,

Prikborden zijn ook een nieuwe vorm van communiceren. Je bent er alleen wat anoniemer als op Hyves waardoor je er wat ongenuanceerder kunt zijn.

Natuurlijk moet iedereen zelf weten waar hij aan meedoet maar zoals Byrd al aangaf, sommige dingen kun je niet tegen houden. Veel nieuwe dingen hebben nu eenmaal tijd nodig om geaccepteerd te worden zoals in het verleden de televisie, telefoon, computer etc..

Ook ik ben benaderd via Hyves door mensen welke ik al tientalle jaren uit het oog verloren was. Ik vind dat ontzettend leuk en zonder het meduim Hyves had dat ook nooit gekund.

Groet,

John ;-)

• herbie

Gelukkig is er toch iemand die het met me eens is !

• herbie

Dat klopt Paul, ik denk daar net zo over. Mijn “echte ” vrienden kan je op 1 hand tellen maar ik koester die wel !

• herbie

haha !

• lipo

Hoogtijd dus, Gerda, dat u een werkelijk interessant, inspirerend, educatief en cultureel hoogstaand onderwerp aansnijdt in plaats van toch maar het gewauwel van anderen te lezen en daarop negatieve kritiek te leveren. Ben benieuwd.

• gerda

Het gebeurt vaak, dat er iemand een onderwerp aansnijdt (vaak een nieuweling);

er komen 1 of 2 serieuze reacties en daarna gaat het weer over niks. Ik vind dat heel jammer, maar ik heb niet de illusie, dat jullie nu massaal zeggen: “gut Gerda, je hebt gelijk!”

• herbie

gut Gerda, je hebt gelijk !!

• mary

Hallo lui ik ben hier weer eens komen lezen.

Ik ben het deels met Gerda eens.

Helemaal met Herbie. Ik wil niks van hyves weten. Je grijgt er meteen een vervelende vriend bij nl. de Belastindienst. Nou dat alleen al is voor mij een reden om het de mijden.

Waarom zou je je hebben en houwen op het www zetten?

Oude vrienden die heb je nog en anders zijn het geen vrienden.

Jullie hier zijn Kennissen de een iets meer dan de ander.

Maar ik vind jullie best aardig hoor en af en toe een meeting ook gezellig.

Groetjes Mary