1 e keer Karpathos

• lipo

Nou dat weer . . . . .

• mary

Hier was laatst een item over op het nieuws.

Veel mense vertellen ongemerkt te veel an anderen en net iets te weinig aan de dienst. En zo komt men ook weer aan informatie.

En als je niet oppast komt er bij jou een blauwe envelop met een aanslag.

Mij maakt 't niet uit wie wat doet gun ieder zijn ding. Maar Hyves is niet mijn ding.

• tho

peter en wilma hebben genoeg reacties hahaha.

75% van de reacties is bull.

de rest gaat wel eigenlijk

• Janny

Zo gaat dat Tho, als je een andere mening hebt als iemand anders, in dit geval dat Herbie niet van Hyves houdt (ik ook niet, snap Herbie ook helemaal), dan krijg je het over je heen. Als je interesses daar niet liggen, dan wil dat nog niet zeggen dat je van een andere planeet komt.

Wij zijn het weekend heerlijk naar Terschelling geweest, dat vind ik veel fijner en puurder dan achter mijn laptopje vrienden scoren.

Wie dol is op Hyves moet dat vooral doen, maar als iemand het niet nodig vind om zich daar in te verdiepen dan wil dat nog niet zeggen dat je “achter” loopt. Een beetje kortzichtig gedacht.

• byrd

Ach Janny het lijkt allemaal erger dan het is en u moet het zich niet persoonlijk aantrekken.Ik ken Herbie persoonlijk en hij kan wel tegen een stootje. Hij deelt zelf ook graag uit en heeft dus niks te klagen. Wat hij ook niet doet.

• herbie

Jullie hebben allebei gelijk Janny en Byrd !! van nu af aan hoop ik dat het prikbord weer leuk word en natuurlijk ook wat informatiever. !

• Janny

Oké Byrd, maar ik ben geen u hoor maar een jonge meid van 55.

• tho

sorry janny…maar als je 55 bent ben je niet echt een jonge meid meer…of zijn je benen ook nog strak?,en draag je korte minirokjes?

zo ja…dan mag je je eigen een jonge meid vinden

• herbie

Tho toch !! zoiets zeg je toch niet ?? je bent zo jong of oud als je je voelt hoor !!

• Janny

Niet zo serieus Tho!!