1 e keer Karpathos

• herbie

ben het dit keer eens met Tho. als je tegenwoordig niet meedoet met die hele hype van hyves dan vinden ze je een ouwe ouderwetse zak, nou daar trek ik me niets van aan. Ik weet wel andere leuke dingen te doen !.

En het heeft niets te maken dat ik niet met de tijd meega Ingrid !!

• byrd

Is dat zo. Hyves is een nieuwe mogelijkheid om te communiceren.Gewoon iets extra's en niet in plaats van. Net als een telefoon, telegraaf, videoboodschap, e-mail, brief, web-side, sms, foto enz. Veel ouderen hebben dit medium nog niet ontdekt maar dat komt wel.

• herbie

Dat zal best maar daarom HOEF ik er nog niet aan mee te doen ! Ik hou er niet van om de massa te volgen, ik kijk ook niet naar al die stompzinnige tv programma's waar 4 miljoen landgenoten naar zitten te kijken.

Maar goed, dat is mijn mening en daarom ben ik nog niet ouderwets !

• byrd

Het heeft niets met de massa te maken of het hebben van echte vrienden.Zulke reacties geven mij toch het gevoel dat het allemaal wat te modern voor je is. Dat geeft toch niet? Ieder heeft zijn kwaliteiten en als je het idee hebt dat ik Hyvers betere mensen vind dan niet Hyvers dan sla je de plank mis.

• tho

thats my herbie!!!

je hebt gelijk kerel..waarom meedoen met de hype….zo ben ik dus ook niet..iedereen moet het voor zichzelf weten..maar laat mij erbuiten..is net zoals vroeger…als je geen nike's hebt dan hoor je er niet bij…lekker pech hebben dan..dan hoor ik r maar niet bij haha

iedereen loopt mekaar maar achterna om “erbij te horen” de grootste onzin die er bestaat is om andere mensen te volgen om met de hype mee te gaan…bull!!!!

• herbie

Met communiceren zit of sta ik liever tegenover mensen waarbij ik ze in de ogen kan kijken. Dat vind ik persoonlijker, maar goed ieder z'n mening Paul en dat respecteer ik !

• byrd

Tsja je kunt elkaar nu eenmaal niet altijd in de ogen kijken. Dat lukt ook niet als je telefoneert. Of als je vrijwel dagelijks gebruik maakt van deze prikpagina. Toch zou ik deze prikpagina niet willen missen.

• herbie

Daar heb je gelijk in !

• byrd

Herbie het is moeilijk om nieuwe echte vrienden te maken als je boven de 40 bent. Ik koester de mijne.

• gerda

Of je nu op deze prikpagina zit of op hyves; het is overal hetzelfde. Je zou er zoveel van kunnen opsteken maar veel wijzer word je er niet van; een beetje gewauwel, meer vind ik het niet.