Cafe Karphatos

• mary

Niet te laat maken he? ze moeten bijtijds naar bed de “ouwetjes” anders redden ze het de volgende dag niet.

Afgelopen zomer augustus/september heeft hun zoon veel geholpen.

• Ingrid

dát weet ik nog wel van hem. maakt zich nogal snel druk over van alles.

wat ik ook weet is dat hij sinds een kleine 3 jaar vegetariër is (de eerste en enige Griek die ik ken die vegetariër is) en niet meer rookt. wat ik ook weet is dat hij in februari jarig is en 43 wordt.

• mary

en dat hij altijd een kapiteinspet draagt al sedert 1990

• Ingrid

oja, dat ook… hihi… op z'n site staat een tekening van een Zweedse toerist en daar staat ie op getekend met petje op z'n bol!

zal ie kaal bolletje hebben eronder?

ga van de zomer eens proberen te kijken :)

• lipo

Hun zoon Michalis woont in Duitsland en is onderwijzer, dus heeft hij vaak en lang vakanties, die hij deels bij z'n ouders in Pigadia doorbrengt.

• mary

klopt toen ik/wij van karpathos weggingen was hij er nog.Maar hij ging ook heel snel naar duitsland terug

Gek eigenlijk dat wij elkaar daar niet hebben gezien. Al zat ik er meer overdag

en voor het eten.

• mary

Geen idee ken hem alleen met pet altijd met pet gezien zelfs bij Mike

maar zal wel dun zijn wegen O2 gebrek. Hij heeft ook inhammen.

• Ingrid

misschien wil hij z'n petje afzetten als ik m'n charmes (;) ) in de strijd gooi

• henny

dat is een ander dan ik bedoel,leeftijd klopt ongeveer wel maar die ik bedoel had nooit geen pet op er zijn er ook zoveel die zo heten.

• Herbie

Welke charmes Ingrid ??