herbie go's USA to bushland!!
Tho, ik stelde alleen maar de vraag aan Petra of 22 dagen Lesbos goedkoper is dan 15 dagen Karpathos. Daar bedoel ik niet mee dat een ander Grieks eiland niet mooi is maar Petra is het hele jaar topic's op Henk en Jyks zijn site aan het plaatsen over Karpathos dat ze er zo naar uit ziet om daar weer naar toe te gaan. Vandaar de vraag aan Petra.
Voorheen hielden we residentie in Zephyros Village.
Garden Villa is van de (schoon)ouders van de eigenaren van Zephyros.
Gasten van Garden Villa mogen gebruik maken van dit zwembad.
In de studio zullen we weinig zijn, overdag zijn we veelal op stap (strandjes, dorpjes, etc) en ‘s avonds zijn we in de stad of bij Pelagos. We slapen, ontbijten en douchen er en hebben onze ’rommel' daar. Het is onze uitvalsbasis.
Ik geloof dat ik iets te veel bekend heb………Toch nog even uitleg.
Ik had idd enorm veel zin om weer naar Karpathos te gaan………dat het nu Lesbos is geworden is dus ook erg balen……maar om daar nu lang om te gaan zitten treuren heeft geen zin…..
Ik ben student, hopenlijk in juni klaar….sandra is ook student en na de zomer nog steeds aan het studeren. wij vallen met de vakantie bij het zuiden, vakantieperiode 7juli t/m 25 aug. een periode waar vakantie's, naar mijn mening, duur zijn….. later konden we niet omdat dat van het ROC niet mocht en Sandra mocht ook niet haar ouders.
ik heb alle en dan ook alle reisorganisaties bekeken……….ik heb alle stukken van Griekenland bekeken……en ben enorm chagerijnig geweest!! prijzen van 1285 euro per persoon lijkt heel normaal te zijn. ik heb reisboekjes doorgebladerd….elke app via internet bekeken……….en eindelijk kwamen we zondag 2 betaalbare app tegen….1 op kreta en 1 op lesbos…………kreta was qua verblijf goedkoper….maar de uitstapjes op Lesbos waren qua prijs goedkoper…..(voor 45 euro dagje Turkije, dat sla ik niet af)
3 weken Lesbos zijn dus goedkoper als 2 weken Pigadia……dan is de keuze dus snel gemaakt………..en ja, ik heb het gevoel een reis naar Karpathos geboekt te hebben, ik had echt hele leuke ideeen om daar te gaan doen…voor nu en later……..maar dat is niet voor deze zomer……
Hopenlijk weet Lesbos mij net zo te raken als hoe Karpathos (en Kreta) gedaan hebben…………..en ach, een beter excuus kan ik niet verzinnen voor volgend jaar…….Dit jaar Lesbos…….Volgend jaar Karpathos……..
en wie weet hoe blij ik mijn Griekse dansleraar maak komende donderdag, hij komt van Lesbos!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?