Ik beken!!

• Gonnie

Jaja ik bedoel Sakis van Acropolis,dat drukke mannetje met zijn zwarte kuif. Er ging nog wel eens wat mis en dan zag ik Louis kijken en soms ook met hem praten op een toon die niet heel vriendelijk leek! En over de meeting, ben dik 14 dagen vrij vanaf 27 april met allerlei plannen, maar nog niets vastgelegd! Behalve de 7e mei, die staat al een dikke 50 jaar vast!!

• ivol

7 mei… prima datum :)

• ivol

Oja, Met “Sjakie” bedoelt Petra Michaelangelo. Sakis heb ik zelf nooit een sympathieke knul gevonden. Beetje arrogant.

• jjohn

7 mei is woensdag?!?

Wij kunnen 12 april, 3 mei en 24 mei.

Groet,

John ;-)

• lucy

leuk hoor Petra, wij gaan deze zomer ook 3 wkn naar Lesbos vanaf 27/6 naar het kleine dorpje Anaxos vlakbij Petra. Waren er ooit in '94 toen ik 3 mnd zwanger was en we heel slim (maar niet heus) een jeep hadden gehuurd om alle binnendoor weggetjes te ontdekken. Elke avond was ik dus reuze misselijk en ging manlief alleen uit eten. We zaten toen ik Skala Kalloni. Mooi groot eiland met een hoop afwisselends te zien en niet mega toeristisch gelukkig!

Wij gaan ooit ook weer eens naar Karpathos (eerste keer in '99) maar nu dus ook Lesbos, erg goed betaalbaar ook!!!

• Gonnie

Kan ik gelijk m'n verjaardag bij jou vieren….stuk goedkoper!!!!!!!!!

• jjohn

Dan moet je trakteren!!! :-)

• Renate

Petra is 22 dagen Lesbos dan goedkoper dan 15 dagen Karpathos? :(

• herbie

Waarom kan je wel 22 dagen naar Lesbos en niet naar Karpathos ?? Is Lesbos dan zoveel goedkoper ?? geloof ik niets van !

• tho

mischien wil ze wel gewoon niet 2 x achtermekaar naar karpathos…ik kan me er wel wat bij voorstellen..wij hebben het na 2 x ook wel gezien..er zijn meerdere plekjes op de wereld die gezien moeten worden..zou zonde zijn als je het alleen maar bij karpathos zou houden.

mischien dat wij dit jaar ook naar lesbos gaan

gr tho