Ik beken!!

• Petra

oh, oh, oh……….het is te erg om te typen maar ik moet het echt bekennen….. Dit jaar ga ik niet naar Karpathos op vakantie :~(

De vakantie valt echt heel raar hier (we horen bij het zuiden) en daardoor werd alles kei duur voor 2 studenten……….verschrikkelijk!!!

Nu gaan we voor 22 dagen naar Lesbos………..hopenlijk ook leuk :~/

Ik kan in ieder geval navraag doen bij mijn dansleraar want hij komt van Lesbos :~)

Wat wel weer leuk is, si dat we in het stadje Petra zitten…….dat maakt dan wel weer iets goed….

Wel erg balen hoor………had echt op Karpathos gehoopt……..

Maar goed, ik ga niet zeruen, ik moet namelijk bij zijn dat ik gewoon naar Griekenland op vakantie kan gaan……..Het had ook ‘de Veluwe’ kunnen worden!

• jjohn

Hoi Petra,

Ik ben er wel eens geweest en Lesbos is gewoon echt leuk.

Leuke haventjes, mooie plaatsjes, wat bezienswaardigheden, kortom een mooi eiland.

Veel plezier daar.

Groet,

John ;-)

• ivol

en wat vertel ik Stakie en Sjakie?

moet ik dan in m'n eentje het eiland onveilig maken?

Veel plezier op Lesbos. Ook mooi.

Staat ook nog ergens op een lijstje van Things to do in Greece.

• Petra

ooooooh……..neeeeeeeeeeee…………….stakie en sjaakie……..oh oh oh….. Nouja……Stakie mis ik niet maar Sjaakie misschien wel ;~) Misschien moet jij mijn jachtgeweer dan maar meenemen, hahahah

• ivol

Is goed, maar dan gebruik ik 'm niet voor Sjakie noch voor Stakie. ;)

• lipo

Niet vergeten naar Plomari te gaan, daar komt de allerbeste ouzo vandaan. Veel plezier in elk geval, we lezen je belevenissen nog wel. XXX

• ivol

niet alleen gaan!

ook mee nemen!

• Joke2

Lesbos is echt een mooi eiland. Wij vonden vooral het plaatsje Molyvos leuk en gezellig, maar gingen altijd naar het strand in Petra.

• Gonnie

Neen,neen ,Annick en ik gaan ook nog! Eerder dan jij Ingrid, dus de boel is tegen die tijd al behoorlijk onveilig (ahum). En Petra… ik zal veel foto's nemen van de jongens kun je ze na half juli boven je bed hangen!Als Zakis,Stakie ,er dan nog is hoor, want het leek mij dat Louis niet altijd tevreden over hem was. maar goed we zullen zien!Kom je nog wel op een ev. Karpathos bijeenkomst?

• ivol

Gon, het zag er even naar uit dat Petra en ik een week overlap hadden op Karpathos. Vandaar …

“Stakie” werkt(e) niet bij Louis, maar bij de buren . ;)

“Sjakie” werkt(e) bij Louis in Akropolis. Hoezo Louis niet tevreden? Ik heb “Sjakie” ook meegemaakt bij good old “Archontiko”. Of heb jij het over Sakis?

Karpathos meeting #3: medio april/mei.

Iemand al naar Karpathos in die periode???

(of andere vakanties waar rekening meegehouden moet worden, behalve de schoolvakanties)