nog een paar dagen

• gerda

Ik hou wel van mensen met een vrolijke dronk over zich

• Ingrid

en dat is helemaal waar wat Liponix zegt.

Liponix, als je in Bronnen (Pigadia) bent, loop dan even langs/binnen bij Sirtaki en doe namens mij Mitko de groeten. Ik mail je wel een ietwat wazige foto van ‘m van vorige zomer, die Rutger van ’m heeft gemaakt bij Romios

• Ingrid

Sorry Gerda, maar Liponix dronken, daar kan ik mij echt niets bij voorstellen.

Laat mij Liponix omschrijven als een vrolijke Bourgondische Westlander, die zoals een goed Bourgoundiër betaamt, weet wat lekker is en dat alles wat lekker is met mate tot je genomen dient te worden.

• gerda

ik zal voortaan een paar **** tikken als ik iets als een grapje bedoel

• liponix

Jij kan ook niet liegen he, Ingrid. Dank voor je morele support.

• Ingrid

nee, Liponix.

Kan ik absoluut niet en kan er ook erg slecht tegen als een ander het wel doet.

Enne geen dank voor de support. waarheid mag gezegd worden.

• herbert

beter een vrolijke dronk dan een kwade, nietwaar ???

• herbert

Liponix wordt nu bestempeld als een dronkenlap, nou , niets is minder waar. Hij drinkt hooguit 20 flessen wijn, 3 liter ouzo, en 5 kratjes bier per week, nou dat valt wel mee toch ?????

• liponix

Bijna goed, Herbie. Ik drink alleen never bier. (Zelfs geen Mythos). Want: “Als het bier is in de man, pies je er 5 dagen van.” Ik vind bier bovendien een absoluut verwerpelijke smaak hebben. Als je tenminste van enige smaak kunt spreken.

• herbert

zwakke blaas ???