nog een paar dagen

• liponix

Schoonheid zit niet van buiten, maar binnen in de fles.

• herbert

De afkickkliniek heeft weinig geholpen, vrees ik !!

• Paul

Spreekt hier een ervaringsdeskundige?

• liponix

Ik zei toch dat het een trainingsstage was? Op verwijzing van mijn huisarts Dr. Feltz uit Den Haag. Krijg ik alles nog vergoed ook!

• Paul

Je bedoelt de dr Feltz, de “special consultant in alcoholic affairs” zoals hij internationaal bekend staat?

• liponix

Ja, de Alcoholicus Interruptus Goeroe, de In Vino Veritas Therapeut, de alom gevreesde (en gewaardeerde) Spiritus Sanctus Patriarch, om maar te zwijgen van de geduchte Intravasculair Naoussa Distributor, kortom, de Paragnost, Clairvoyant, Prosopoloog, Insubstantieel Manipulator en Heilsprofeet die jij tot mijn niet geringe verbijstering blijkbaar ook goed kent. Ik heb veel aan hem te danken.

• herbert

Niets te danken !! ik stuur de rekening wel ! ( en die is niet mis !)

• liponix

Loze dreigementen!

• Paul

Wie ook maar iets van de kunst van het alocohol drinken weet, kent hem de alom gewaardeerde Alcoholicus Interruptus Goeroe, de In Vino Veritas Therapeut, de alom gevreesde (en gewaardeerde) Spiritus Sanctus Patriarch. Hij heeft mij geleerd hoe je een glas moet vasthouden, hoe je moet drinken, ruiken, snuiven, wat de echte goede merken zijn, wie je moet mijden als drinkebroeders, waar je moet kopen, hoe je moet bewaren en bovenal hoe je ‘s ochtends weer gewoon naar je werk kunt gaan zonder dat je collega’s enig idee hebben welk heerlijk drinkgelag je de avond 'before" hebt beleefd. Hij is de bescheidenheid zelve, zal nog liever zeggen dat hij voor burgemeesterschap van Karpathos gaat dan dat hij het onderscheid zou weten tussen witte en rode wijn. Ja hem ken ik goed.

• liponix

Jeetje, wat een nonsens spuien we weer. Ik nok ermee. (was wel amusant overigens).