Wellicht zal een consult bij dr Feltz een oplossing bieden. Dat hoeft in verband met de begrijpeijke privacy van dit delicate punt verder niet via deze prikpagina uitgewerkt te worden.
liponix
Ik zal een tipje van de sluier oplichten: Qua kleur lijkt het op een niet nader te omschrijven vloeistof, qua smaak . . . . .
liponix
Zo zie je maar, Roel, welk een hoogstaande discussie je met je mededeling ontketent.
herbert
Dan zou ik nu gaarne willen discussieren over een parapsychologisch onderzoek dat sterven als rechtvaardiging niet betekent een vernietiging van ons bestaan als individu en of deze veschijnselen onmiskenbaar leiden tot een anti-materialistische idialistische wereldbeschouwing !
liponix
Nou, je doet maar.
Gonnie
Is voor dit soort woorden ook een woordenboek? Of heb jij zulke grote duimen….. Hoe krijg je het bij elkaar geschreven…ik lach me rot!!!!!
Gonnie
Kan ik be-amen, de flesjes bier staan nu nog op mijn aanrecht en de krat is niet leeg gekomen. Heb daarentegen geen fles rode wijn meer staan. Maakt mij niet uit hoor, ga ik wel aan de rose.En doordeweeks water, anders functioneer ik niet goed op mijn werk en daar is het nu veel te druk voor!
Gonnie
En uit welk woordenboek heb je dit bij elkaar kunnen vinden. of net zulke dikke duimen als Liponix…..Maar goed, als jij hierover wil discussieren, dan lees ik het nog even goed terug en zal ik vanavond mijn gedachten erover laten gaan. Mail ik ze morgen……..
herbert
Ik denk dat onze Paul hier wel op kan antwoorden !
Bevestig spam
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Gerapporteerd als spam
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!