aardbeveing

• Gonnie

Die staat Herbert!!! Ik kom zeker…

• Ingrid

ikke ook, maar dan wel permanent.

• herbert

Zou je echt op Karpathos willen wonen ? ook in de winter ? ik beslist niet want in de winter is het dodelijk saai !

• Ingrid

zou het wel es willen zien in de winter.

maar wat ik van Chronis, Andreas, Dimitris enzo hoor, is het idd oersaai daar.

NL is het ook wel saai in de winter, maar daar is natuurlijk een kleine gemeenschap.

• liponix

Nou, dat valt wel mee. Morgen is er bijvoorbeeld het Grote Vliegerfeest bij het kapelletje bij Kosta (under the trees) en feest in Othos, waar de mannen zich als vrouwen verkleden en de meest hilarische streken uithalen. Ik heb overigens vernomen dat men op Karpathos hoegenaamd nix van een aardbeving heeft gemerkt.

• Ingrid

kracht 3 is ook nie zo veel. de aarde is eigenlijk contant in beweging.

• herbert

Wist je dat “under the trees ” gesloten is Liponix ? na inspectie van de milieupolitie op Karpathos ? Hopelijk gaat het dit seizoen weer open want het is de mooiste plek van het eiland en je kan er fantastisch en spotgoedkoop eten.

• Ingrid

mah! net nu ik mij voorgenomen heb het aankomende zomer wèl te zullen vinden!

• herbert

Zal best wel weer goedkomen Ingrid.. Er hebben meer restaurants problemen gehad afgelopen jaar. Ze zijn erg streng geworden wat betreft de hygiene en dat vind ik toch wel terecht !

• Gonnie

En ik had hem nou juist afgelopen zomer gevonden en heerlijk gegeten daar!! Ook mooie foto's van genomen. Echt voor herhaling vatbaar en dat zou dan misschien dit jaar niet kunnen . Jammer,jammer,jammer!!