aardbeveing

• Ingrid

idem.

maarre.. een aardbeving hoop ik nie zo snel meer te krijgen hoor!

2x is genoeg! (was vergeten dat ik in athene ook een keer heb liggen schudden in m'n bed.)

• herbert

We zijn gewoon een beetje jaloers Corry !!

• Corry

Ik ben en een werkpaard maar ook een luxe paard Ingrid, dus daarom verdien ik het Gonnie, en jaloers zijn is een gezonde reactie maar wel wat aan te doen dus ook gewoon naar Karpathos gaan Herbert!

• Ingrid

Kom Herbert en Gonnie (en anderen), we overvallen een bank en gaan ook meerdere malen per jaar naar Karpathos.

PS: 2x 1 week is wel duurder dan 1x 2 (of 3) weken

• Gonnie

Zal vast mijn licht opsteken hier en daar. Koevoet heb ik al….(heeft timmerman laten liggen!!)

• Corry

Oké, zoeken jullie een goede bank uit en sla dan lekker je slag, of wacht tot er hier een aardbeving(tje) komt. Maar wij gaan heerlijk met de héééééle familie genieten

op Karpathos!

• Gonnie

Ik ook hoor, maar pas in juli. Tot zolang doe ik het wel met jullie verhalen!!

• Ingrid

Probeer je ons nu de ogen uit te steken Corry, omdat jij 2x met je hééééle familie naar Karpathos gaat?

Ik ga 2 weken in augustus, ook met de hééééle familie.

• Corry

Is goed gonnie, en Ingrid nee iemand zijn ogen uitsteken ik zou niet durven en is ook helemaal niet mijn bedoeling, dus zal ik verder maar niet meer reageren want dan krijgen we wéér zo'n punt van wie gaat het langste door met reageren en daar heb ik helemaal geen zin in. Dus wens ik je allle goeds, einde Aardbeving en misschien tot een volgend onderwerp. Groetjes Corry en een fijne Zondag!

• herbert

Nou, als we een bank gaan overvallen dan koop ik wel een huis op Karpathos en mogen jullie allemaal komen logeren ! wat vind je daarvan ?