Pigadia

• Paul

Sorry Joke mijn reactie was bedoeld voor Tho. Hij hangt per ongeluk aan je humoristische opmerking.

• Gonnie

Omdat ik nog een dochter heb in de disco/rock leeftijd zal ik het verlossende woord maar geven. Even buiten het stadje heb je MUST, die draaien griekse en top 40 muziek. Dat doet FEVER aan de andere kant van het stadje ook. Dan heb je in het stadje ENIGMA, daar draaien ze van alles.Verder AMNESIA ook alle soorten muziek en nog LIQUID vooral modern griekse muziek. Echte rock c.q. hard rock,metal etc. draaien ze bijna nergens, daar houden de grieken niet zo van. Nou je ziet, toch nog heel wat uitgaans mogelijkheden. Alles volgens informatie van mijn 19-jarige dochter die er graag uitgaat!!!

• Ingrid

Het verlossende antwoord!

Maar…. bedoelt Francine nu dat ze juist opzoek is naar dit soort uitgaansgelegenheden, of dat ze deze juist niet wil tegenkomen….

• maria123456/mary

Wist dat ik het ergens gelezen had.

Maar dat rockcafe was ooit Spider daarna kwam er een nieuwe eigenaar en toen werd de naam Rocks. Misschien is Rockcafe wel een afgeleide van Rocks.

Ach en zoals Gonnie schreef er is genoeg. Zag in december dat Palladium een andere naam had. Er is ook bij de electra centrale Exo Mesa/mesa exo? of is dat ook van naam veranderd?

• Joke2

Paul, geen probleem!

• herbert

Tho leest geen Engels !! niet te moeilijk maken voor hem.

• herbert

Ja, ik ook Ingrid, al vinden sommige mensen het blijkbaar niet ( meer) zo leuk!

• Corry

Klopt helemaal Tho!

• tho

dank je corry

• herbert

Wat klopt ??