Pigadia

• Joke2

De 3 van Breda???

• Paul

ex vriendjes?

• tho

en hopppp daar gaan we weer….moeilijk he mensen om bij het onderwerp te blijven

• Paul

Als je dat een discussiepunt vindt, start dan een discussie in “bericht plaatsen”. Nu lok jezelf een discussie uit in een bericht van een ander.

• herbert

Waar gaat dit in vredesnaam over ?????????

• Joke2

Mission impossible

• jan

Pigadia is een klein stadje met ongeveer 2 a3 duizend eigen bewoners.De bebouwing van Pigadia is redelijk modern, de gebouwen zijn gemiddeld 3 a 4 hoog op een paar hotels aan de rand na, die iets hoger zijn . De meeste straten kun je gewoon met een aoto door, al is er op de meeste plaatsen wel eenrichtingsverkeer,een gedeelte is alleen met trappen toegankelijk. Er is een gezellige winkelstraat en een boulevard met gezellige terrassen , restaurantjes en een paar bars,ook zijn er verspreid over het stadje nog verschillende eet en drink gelegenheden. Aan de rand van het stadje is een strand van ± 3km lang. Voor de smalle straatjes met de trapjes kun je naar bv. de dorpen Menetes, Arkasa,Stes maar vooral naar Mesohori en Olympos.Normaal is het er gezellig druk in Pigadia zonder elkaar in de weg te lopen.

• Ingrid

Mooi verwoord, Jan.

Had het niet beter kunne ndoen. Hoop dat Francine er ook blij mee is, en de onzin die er tussen staat gewoon even niet leest.

• jan

Ingrid, ik lees ook alles op het prikbord, soms reageer ik net als nu omdat ik het jammer vond dat er nu op de eigenlijke vraag geen antwoord werd gegeven.Ik vind zelf ook wel dat er soms een geintje er best tussen moet kunnen, dus daar stoor ik mijn niet aan.

• Ingrid

:) ik doe er zelf ook aan mee….