Pigadia

• Francine

Hallo,

Ik heb een paar vragen over Pigadia. We zitten te dubben of we dit jaar

naar Pigadia gaat. Wat is dat voor een stad/dorp?

Is het modern met hogere appartementen in het centrum of heeft het een

historisch centrum met van die typisch gezellige griekse smalle straatjes?

Wij houden van strand, leuke restaurantjes, gezellige barretjes/terrasjes.

Niet van megadrukte, maar het moet 's avonds ook niet uitgestorven zijn.

Iemand nog tips qua appartementen/hotels? Het hoeft absoluur niet luxe

te zijn, als het maar schoon is.

Nu ik toch bezig ben, iemand bekend of er een soort van rockcafé/bar is?

Alvast bedankt.

Gr. Francine

• Ingrid

Pigadia is kleine straatjes, een gezellige, levendige haven met heel veel leuke eettentjes.

Volgens mij is er maar 1 discotheek/nachtclub. Een rockcafé heb ik niet kunnen vinden (zoek ik ook niet)

Appartementen/hotels in overvloed en eigenlijk zijn ze geen van allen ‘slecht’ te noemen. Op http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/plaats/1279/pigadia-karpathos-stad/ vind je beschrijvingen van anderen die in hotels/appartemten in Pigadia zijn geweest.

• maria123456/mary

Ingrid er staat toch ergens boven een cafe/disco Rockcafe? weet niet precies waar maar het komt me voor dat het er is/ was? In december was het wat minder. Kan ook niet op de naam komen van de zaak waar ik kon intenetten dat is toch een rockcafe?

• Ingrid

Galileio is een internet café.

Anio (boven aan die trap, niet bij het openlucht theater) is van binnen uitgebrand. Is dat het rockcafé? Als er veel ‘herrie’ vandaan komt, geef ik er geen aandacht aan. Vandaar

• maria123456/mary

Galileo dat is het.Dat je toch niet op de naam kan komen. Daar komt in de zomer veel herrie vandaan maar van de winter viel het wel mee. Als ik daar op de laptop bezig was zette hij de muziek nog iets zachter. Dus dan valt het wel mee. Hij draait ook wel op verzoek. Dat ik toch een rockcafe? veel verstand heb ik er niet van. Maar dat zulen julie wel inmiddels begrepen hebben.

Anio heb ik nu wel gezien maar of dat nog goed komt weet ik niet. Maar ik ken het niet van voor de brand.

• herbert

Er is wel een rockcafe, naast waar Land and Sea zat. gaat pas na 12 uur open !

• Ingrid

kan je nagaan: ik let niet op rockcafé's. kan het dus ook niet vertellen. en om 12 uur 's nachts heb ik het gebied rond de haven allang verlaten.

• herbert

Jij bent ook geen “rocker” Ingrid !

• Ingrid

nee, Herb, nooit geweest en zal het ook nooit worden!

(trouwens Marco B, Frans B, Jan S en andere van die soort vinnik ook niets)

• herbert

wie zijn dat ??