de weg naar....

• herbert

Een bierbrouwerij lijkt me niet verstandig, ik moet namelijk ook nog terug rijden Ingrid !!

• Paul

Ik voel veel voor de bierbrouwerij. Gonnie's huis is wat moeilijk bereikbaar met het openbaar vervoer (2x overstappen vanuit Den Haag). Als anderen keizen voor Gonnie's huis is dat natuurlijk ook prima. In dat geval zouden we misschien vroeg - in de middag - moeten beginnen. Alhoewel

• liponix

Klinkt niet gek. Maar is dat vanuit Gallie een beetje redelijk bereikbaar?

• stanley

ik ben bijna je buurman woon in badhoevedorp

• Ingrid

Je kan natuurlijk met herbie meerijden ….

• herbert

Als je uit Gallie komt neem je dan de bard Assurancestourix mee ? dan word het pas echt gezellig !

• Gonnie

Kijk als er 80 man komen dan is dat qua drankvoorziening bijna een onbegonnen zaak. Ten eerste al dat sjouwwerk en de kosten natuurlijk. Aan dat laatste valt waarschijnlijk wel weer een mouw te passen. Maar zouden er echt zoveel komen? Als ik de die- hards tel kom ik misschien tot tien en niet veel meer. Zou me verbazen als er ineens veel meer zouden opdagen. En dan is het afhuren van een openbare ruimte weer veel te duur. En Paul, aan vervoersproblemen valt tamelijk veel te doen. Station Sloterdijk is hier vandaan niet te ver en station Haarlemmeliede/Spaarnwoude ook.

• Ingrid

Ik denk dat we wel de kosten met elkaar zullen moeten delen.

behalve drank zullen er denk ik ook wel ‘vreterijen’ (bijvoorkeur Griekse, natuurlijk) bij komen.

maar 80 man kan ik niet verzinnen. Kom tot een man of 20-30, partners en andere aanhang (dochter Gonnie, mijn 2 apenkoppen) van ons die-hards meegerekend.

• Paul

Ik ben net bij Herbert geweest voor het boekje van Aad. Vervoer is geen probleem meer. Verder wil ik me niet te zeer inde keuze van de plek mengen omdat ik dat een zaak van de organisatoren vind.

• Ingrid

komt goed. maak je geen zorgen. :)