de weg naar....

• herbert

Dan hou ik toch, net als een echte Griek, een middagslaapje Henk ??

• herbert

Een zaterdag of zondagmiddag komt het beste uit denk ik ! maar waar ???

• Ingrid

halverwege ;)

• Paul

Een of ander weekend voor Dalares zie ik wel zitten. Verder zou ik zeggen een plek die centraal ligt en die i.v.m drank goed te bereiken is met het openbaar vervoer. Utrecht/De Bilt en Den Haag zijn mogelijkheden.

• herbert

Halverwege Vladiwostok ???

• Gonnie

Dus bij mij want ik woon daar! Halverwege(halfweg) dat is naast Zwanenburg. We voelen als een gemeente maar zijn dat niet. Halfweg =Harlemmeliede,Zwanenburg = Haarlemmermeer!

• herbert

Is je huis groot genoeg voor 80 prikkers ???

• Ingrid

Ik dacht zelf aan de Bierbrouwerij behorende bij Stadskasteel Oudaen in Utrecht.

Ze brouwen hun eigen bier en de brouwerij kan je huren voor feesten en partijen.

Bij mooi weer kan je zelfs buiten op het terras aan de werf zitten.

Nadeel: is hartje Utrecht en de parkeertarieven daar word je niet vrolijk van. maar is op een kleine 10 minuten loopafstand van het Utrechtse Centraal Station.

Ander idee: Ik vier binnenkort mijn jubileum in één van de plaatselijke kroegen hier. Café in een café, want je staat zelf achter de tap. Geen zaalhuur.

Vanaf Utrecht Centraal in ca. 15-20 minuten met de bus, voldoende parkeergelegenheid en geen betaald parkeren, mocht je met eigen vervoer willen komen.

• Gonnie

30 mensen passen er met gemak in, proefondervindelijk bewezen. Dan kunnen er zeker nog 30 in de tuin, maar dat is nu wel een beetje koud! Heb nog een zijtuin, kunnen er ook no 20 in en voor op het terrasje nog en stuk of zes. Stoelen zelf meenemen!! Ofwel ik heb een hele grote tuin en een redelijk grote huiskamer. De rest van het huis is daarentegen wel weer heel klein hoor. In de keuken is het met 3 man vol!!

• herbert

En in de keuken is het meestal juist het gezelligste !!