de weg naar....

• Ingrid

Andreas werkt op het Epargeio. lijkt mij dat hij dus wel weet hoe of wat er bouwkundig op het eiland afspeelt.

Hij schreef ook dat Chronis (van Pelagos en Pandora, broer van Mimi de goudsmid) ok is, en dat Minas (van Scala) naar Athene was….

zo zijn we weer bij.

• liponix

Ik ben in 1997 (of was het 1998?) in zo'n Suzuki jeepje, niet eens een 4WD, naar Olymbos gereden. Dat was op zichzelf best te doen, maar je moet natuurlijk geen haast hebben. Je komt echter wel door een onvergetelijk landschap en vooral de bergrug voordat je op het geasfalteerde gedeelte tussen Diafani en Olymbos komt is een bijzondere ervaring. Aan twee kanten van de weg steile hellingen naar beneden, maar, nogmaals, als je heel voorzichtig rijdt is er weinig aan de hand.

• Paul

Ik wil weten wat al af is, de conditie van het gedeelte waar nog aan wordt gewerkt en wanneer de weg in z'n geheel af is

• Paul

Die weg is op zich al een toeristische attractie. Dat ze dat niet door hebben. Of is het bescherming van de belangen van Pigadia die de voortgang zouden kunnen vertragen.

• aad

Eindelijk heb ik jullie gevonden.Met Herbert heb ik het wel eens over deze site gehad maar eerlijk gezegd heb ik niet veel moeite gedaan. Maar zie! Ik vind het leuk om naar jullie te luisteren.Wat een heerlijke onzin. Paul, abortusroad? Je moet schrijver worden joh! Oh, ehh…sorry, waar hadden we ook weer over?…

• Paul

Ach Aad we proberen onze tijd goed door te komen. We zijn van de straat en buis af.Schrijverschap is veel te moeilijk voor mij.

• herbert

Ja inderdaad Aad, heerlijke onzin, net zoals jouw boekje. En Paul kan inderdaad wel schrijver worden, hij formuleert z'n zinnen erg goed. Misschien jullie samen een boek schrijven ??

Misschien moeten we ooit eens allemaal samen komen en een leuke voorleesmiddag houden of verhalen vertellen. Onder het genot van een (Grieks) drankje natuurlijk en naarmate de middag dan vordert word het steeds gezelliger !

• Henk

Dat eind van de middag haal jij niet Herbert met drank erbij!

• Gonnie

Ingrid en ik zijn al van plan zo'n bijeenkomst te oprganiseren!! Dus ik zou zeggen….join the club!! Dacht zelf zoiets te doen voor het concert van Dalaras op 8 mei dus maar realiseer me nu dat dat op een dinsdag is. Valt weer moeilijk te combineren met div. werkzaamheden van ons allen denk ik!

• Ingrid

Misschien 4 mei? dan moeten we in elk geval 's avonds even onze mond houden ;)

Alhoewel, is wel dicht op 8 mei.

Denk trouwens dat een zaterdag(middag/avond) handiger is.

Gonnie ik mail je nog wel ff