Ik heb me heilig voorgenomen . . . . .

• Ingrid

Jaaaaaa … ben ook vrij deze week. Alleen vrijdag word ik op de faculteit verwacht. Maar is niet echt erg. Volgende week en die week erna zijn beredruk in verband met Accreditaties. Dus kan ik alvast wat voorbereidend werk doen.

Ben alleen bloedzenuwachtig voor een afspraak die ik vanmiddag in Utrecht heb.

Snap er geen snars van … Ben geen zenuwpees. Maar ja, groot, donker, niet onappetijtelijk om te zien en Grieks ook nog … (en dat loopt vrij rond hier in Nederland)

(wordt vervolgd …)

• Paul

Dit sluit alleen al van wege het eerste vereiste vrijwel alle Nederlanders en 50% van de Grieken uit. Worden op de overige 50% Grieken de criteria appetijtelijk, geen gebakken lucht en inhoud toegepast dan blijft er niet veel over.

• liponix

En ik wilde zondag loukoumades maken, had ik nondeju geen honing meer in huis. Maar ja, het pakje loukoumadesmeel is goed tot april 2008, en voor die tijd denk ik nog wel aan honing te komen.

• liponix

Mijn stulp staat in Westmaas. Mag jij raden waar dat ligt.

• herbert

Dit prikbord lijkt wel een datingsite geworden !!

• herbert

Bij Oud-Beijerland ???

• Gonnie

belgie, West Vlaanderen gok ik zo!!

• Paul

Had je dat dan nog niet door?

• herbert

Of een klein dorpje in Gallië ??

• liponix

Klopt, Herbert. In de buurt van Vieux Pays de Beyer. Vlakbij liggen ook Barrage de la Meuse en Terre de Messieurs.