Griekse muziek

• Herbert

Je denkt toch niet dat ik vuilnisman ben, he Ingrid ??

• Ingrid

Nee, herbie,

Ik houd je nog ff te vriend. misschien dat ik ooit nog es een klussie voor je heb ;)

• Paul

Je moet wel een wereldbaan hebben om er zo vroeg iedere dag uit te moeten. Of woon je niet gunstig?

• Paul severijns

Vuilnisman is toch ook een eerbaar beroep?

• Ingrid

zo. dacht het wel. wat een zootje zou het anders zijn.

kijk maar es naar die griekse vuilnismannen die te pas en te onpas hun werk neergooien voor een week ofzo. binnen 1 dag is de vuilnisbelt op straat te vinden

• Paul

Een goede afvalverwerking is hartstikke belangrijk voor de leefbaarheid. Als je kijkt hoe dat op Karpathos gebeurt kunnen ze daar wel een paar goede vuilnismannen gebruiken.

• Ingrid

en een goede logistiek om het in goede banen te leiden

• Gonnie

He ingrid, heb je bij het profiel van herbert gezien welke geboorte datum erbij staat. Wat ziet die man er dan nog goed geconserveerd uit voor zo'n leeftijd toch! Welke creme zou hij gebruiken? Of is dat nu het gevolg van overmatig ouzo c.q.mythos gebruik?

• Ingrid

ik denk dat je er ong. 30 jaar bij op moet tellen, Gonnie.

(ik heb 'm op armlengte afstand gezien ;) )

• Liponix

De muziek van Karpathos gaat de kant van de Nisiotika (eilandmuziek) op, maar die variant spreekt niet iedereen aan. Veel mensen beschouwen de muziek uit Olymbos als de oorspronkelijke Karpathiotische muziek, bijvoorbeeld de begeleiding van de Pano Horos dans. Kijk maar eens op www.olymbos.org/muziek. Daar staat veel informatie over de muziek uit Olymbos en je kunt er ook samples van beluisteren.