Inderdaad zou je het een kwestie van smaak kunnen noemen maar die muziek moet dan wel ergens bij aansluiten. Denk maar aan de muziek vande jaren 60.
Dat is inderdaad ook een zijde van de griekse muziek. Die ligt mij soms wat zwaar op de maag. Bij die muziek vind ik het ook altijd jammer dat ik de griekse taal niet beheers. Heb twee jaar geleden op Karpathos een concert meegemaakt van het plaatselijk zangkoor,op het schoolplein.Allemaal liederen van Teodorakis, ondersteund door dia-fotobeelden. Erg ontroerend omdat de griekse toeschouwers bijna alle liederen mee kunnen zingen.
Deze muziekbarbaar, wat ik een geuzennnaam vind, laat kaartjes reserveren voor Dalares. Dalares is interessant omdat hij over grenzen heenkijkt. Hij heeft bijvoorbeeld samengewerkt met Sting en Springstreen. Eens kijken of ik nog barbaarser word. In Diafani woont trouwens een fenomaal goede muzikant: Manolis een lyra bespeler. De kwaliteit van zijn muziek is dat gemeenschapsgevoel van het dorp wordt bevestigd. Zijn muziek is niet de mijne maar ik vind het een mooie tegenhanger voor de op het individu gerichte maatschappij waar ik in leef.
Ja gewoon op de speelplaats, ingericht met allemaal klapstoelen en een rijdende bar voor fris en zo. De dia beelden werden geprojecteerd tegen de schoolmuur. het koor zong met enkele solisten en af en toe niet helemaal zuiver, maar dat maakte het des te authentieker.Wist van het concert doordat de opa van een jongen die Annick kent (winkeltje tegenover White House) ons er van vertelde en vroeg of we kwamen kijken!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?