Griekse muziek

• Ingrid

Zie ik je bij Dalaras, Paul?

Wat leuk!

• Ingrid

Ik vergeef je, Paul.

Krijg wel vaker te horen dat ik Griekser ben dan menig Griek (en dat krijg ik dan van Grieken te horen!) Aan de ene kant betekent dat dat ik ‘slaag’ in mijn opzet om de Griekse taal (met toebehoren) te leren als een ‘native’. Aan de andere kant, vind ik het een beetje een ‘verraad’ aan mijn Nederlanderschap. Iets wat ik nooit in zal leveren.

Waarschijnlijk een Griekse in vorig leven geweest en is het met de reïncarnatie niet helemaal goed gegaan ;)

• erwin

Doe je het ook op z'n “Grieks” ,Ingrid ???

• Paul

Wat flauw zeg dat heeft echt niets met mijn opmerking te maken

• Ingrid

in m'n eentje Erwin?

• Ingrid

Ben het wel gewend, Paul. Is afgunst en meestal een teken dat de mededeler ‘het’ graag op deze manier zou willen doen, maar de kans (nog) niet heeft gekregen.

Maar voor ‘op z’n Grieks' moet je, volgens mij, toch echt met z'n 2n zijn. En ik ben alleenstaand :)

• Paul

zekers

• Ingrid

top! Yvonne gaat ook weer mee.

we zitten samen met Mariët en Emiel (die ziek waren) met z'n 5n bij elkaar (ik heb 2 kaarten om nog iemand, nog niet bepaald wie, mee te nemen) in Blackbox, rij 12.

• Gonnie

En ik zit ook Blackbox maar dan rij 17, toch niet al te ver van jou af!!

• Ingrid

5 rijen.

mede cursist van Griekse les zit op dezelfde rij. we hadden die zaterdagochtend zo ongeveer tegelijkertijd zitten klikken op de site van ticketservice.

andere kennis uit valkenswaard zit op rij 16.