Pin automaten

• Paul

Ik houd ook van drukte om me heen. Daarom woon ik bijvoorbeeld met veel plezier in Scheveningen(Bad). Een paar weken de rust opzoeken bevalt me ook zeer goed.

• Herbert

Het toerisme loopt inderdaad terug op Karpathos, het is er rustig en persoonlijk vind ik dat wel fijn want hier in Den Haag (vlak bij jou Paul ) is het al druk genoeg maar voor de inwoners is het behoorlijk balen want ze leven toch voornamelijk van de toeristen !

• Ingrid

50 weken, Dido.

alhoewel, hoopvol dat het er inderdaad 49 zullen zijn… ik wil met Oud en Nieuw wel weer naar Athene. Blijft toch trekken die lelijke mooie grote stad.

• Ingrid

Was maandag nog in Scheveningen en de drukte daar viel alles mee.

zelfs vorige week woensdag toen het zo loeiheet was, kon je nog gewoon tussen (en over) de mensen lopen

Kwestie van vroeg er zijn (uiterlijk 9.30) auto in de grote parkeergarage aan de Zwolse straat en op tijd weer naar huis (uiterlijk 16 uur) en niet de massa achterna lopen richting Kurhaus, maar de andere kant van de Pier.

• Paul

Als je dan nog wat verder doorloopt - tot voorbij het eind van de boulevard - kom je bij het noorderstrand bij het Zwarte Pad. Daar is het rustiger en liggen de naar mijn smaak betere strandpaviljoens.

• Paul

Goede reis. Ik ben benieuwd of je nog tijd vindt en zin hebt om om zo nu en dan wat sfeerimpressies te mailen

• maria123456/mary

Moet eerlijk zeggen als ik uit de “stad” weer thuiskom valt het mij op hoe stil het is in Hellevoetsluis. Er is ook niet veel: strand op fietsafstand (zoet en zout water) duinen, weilanden, 1x per week markt en volgens niet inwoners een mooi winkelcentrum. Verder rust en ruimte. Den Haag/Scheveningen is mooi en je hebt alles in de buurt behalve rust. Mede een reden voor mijn vertrek uit Den Haag.

• Gonnie

Nou , je bent niet de enige!!! Heb vanmorgen mijn tickets opgehaald en vlieg op 3 augustus ook om 4.30 uur. Moet 2 uur van te voren aanwezig zijn.En Schiphol is hier vandaan een kwartier rijden dus kan ik zeker nog twee uur slapen…….!! Voordeel is wel dat je heeeeeel vroeg op Karpathos bent, maar het zou goed kunnen dat de kamer dan nog niet eens schoon is. Nou ja, terrasjes genoeg in de buurt! 't Begint nu toch wel een beetje te kriebelen, de karpathos fever!!!

• Ingrid

Tijd waarschijnlijk wel, maar zin….

2 weken zonder computer/internet is ook wel heel lekker :)

• Ingrid

voor mij 3 kwartier rijden. dus dat wordt een avondje vroeg naar bed om toch nog wat te pakken. Een hele nacht zonder lukt me niet (ben geen 20 meer)