Pin automaten

• Dido

Ojee, de Griekse politiek ! (Lees InKarpatos–Local News)

Als 1 van de wegwerkers PASOK stemt en zijn collega conservatief, komt die weg echt nooit klaar.

En, Paul, voor 20 miljoen euli kun je het halve eiland asfalteren.

Dido

• Paul

Je schijnt er verstand van te hebben.Het intersseeert mij eigenlijk niet zo of het nu 20 of minder is. Het gaat in ieder geval om een substantieel bedrag. De voortgang is er.Ik heb geen enquete gehouden onder de wegwerkers gehouden maar heb met eigen ogen heb ik gezien dat het opschoot. Wellicht een meerderheid van Pasok-werkers. Daarnaast heb ik 2007 niet alleen door Nikos horen noemen maar ook door andere mensen die net als jij groot wantrouwen hebben tegen de Griekse overheid. Het gaat overigens - zoals je waarschijnlijk wel weet - niet alleen om een asfaltlaagje. Het gaat ook om steunconstructies om verzakkingen tegen te gaan, wegverbreding en op sommige plekken om aanpassing van het traject. Verder wordt de weg zo uitgevoerd dat er zo min mogelijk overlast is van neerkomend puin van de steile hellingen direct naast de weg werd mij verteld. Deze ontwikkeling doet mij goed want Diafani leidt giga onder de algemene terugval van het tourisme dit jaar op het eiland.

• Dido

We gaan, ge 4-en, flink investeren in Diafani !

Slapen en ontbijten bij Nikos

Uitgebreid koffie bij Anna

Inkopen bij Kaliopi

Lunchen bij Vasili

Roken bij Moppi(e), de kiosk

Zwemmen en aperatieven bij Minhas

Apres-ski bij Vasili

Voor de zekerheid even langs Anna

Eten bij Gabriella

Slaapmutsje zwemmend in zee, rond middernacht

Slapen en ontbijten etc.

En dit maar 3 van de 7 dagen.

Dido

• Paul Severijns

Klinkt goed. Probeer eens als je terugkomt van Minhas het nieuwe barretje pal aan het water. In het verleden werd het uitgebaat door Jannis..

• erwin

Wat vinden jullie in vredesnaam aan Diafani, er is helemaal geen moer te beleven of is dit alleen voor de echte Griekse die-hards ??

• Joke2

Erwin, denk je niet dat Dido en Paul volkomen ontspannen terugkomen van hun vakantie? Het verhaal van Dido klinkt mij echt als muziek in de oren. Er is niets

wat je moet, maar je kunt als je wilt het wel vinden…………

• Ingrid

Denk voor de ‘die hards’.

Ik ‘blijf’ wel in Pigadia, waar het volgens de laatste berichten (vanmorgen) erg rustig is.

• Gonnie

't Is maar net waar je van houdt. Ik hou wel van een beetje drukte, mensen kijken, shoppen,veel restaurantjes om elke avond iets anders te kiezen,af en toe een leuk optreden in het theater, door de straatjes slenteren, supermarkten bekijken. Tja, ik noem maar wat!! In Diafani ziet je leven er anders uit , maar net wat je wil. Als je het maar naar je zin hebt toch?

• Ingrid

Ieder z'n meug. :)

(en z'n pinautomaat ;) )

Heb net de reisbescheiden opgehaald: het verwachte belachelijk vroege tijdstip van 4.30 uur in de ochtend vliegen. Men wil graag dat ik mij dus om 2.00 uur meld. Ha, half uurtje later vind ik vroeg genoeg. Ze kunnen toch geen 150 vakantiegangers in 1x inchecken aan de balies, dus als ik half uurtje later ben, merken ze daar geen snars van.

Nog 9 dagen ….

(ÊáëÝò äéÜêïðåò Äßäï)

• Dido

Aan de voormiddag van de vlucht, morgenochtend 04.30, valt het allemaal reuze mee.

De discussie over levendig Pigadia en stil Diafani zou wel eens alles te maken kunnen hebben met waar je de overige 49 weken van het jaar ophoudt.

Dido