Wie gaat er als eerste?

• bep

even een vraagje aan herbert , mag jij tho niet ofzo? ik volg nu een paar weken deze pagina soms vind ik het leuk maar soms vind ik dat het een beetje cru tegenover en naarmekaar

Ik weet niet of dat aan mij ligt of is dat altijd zo

Volgens mij is het de bedoeling dat er leuke dingen over karpathos over en weer gaan maar het lijkt wel eens ergens anders op

Ik ga in juni naar karpathos en wat ik veel erger vind dat wij straks niet meer gezellig kunnen eten in see side er zijn nog wel veel andere zaakjes maar voor ons had dit toch wel iets Wij zullen dit enorm missen

groetjes bep

• tho

is dat zo herbert?

..kom ik wel ff in je cabine… trek ik wel een x aan die staarthendel…kennen we loopings maken;-)

• herbert

Je moet echt eens leren lezen Tho, ik heb het helemaal NIET over annuleren gehad. ( kijk maar na ) jij begrijpt alles verkeerd lijkt het wel !!

• tho

ja zal wel..alles hier op dit prikbord gaat toch langs elkaar af!

• herbert

Nee hoor Bep, ik ken die Tho niet eens. Ik weet dat ik weleens flauwe grapjes maak maar dat doe ik omdat het anders zo heel erg serieus wordt. een beetje humor moet toch kunnen ? Ik reageer op hem omdat hij altijd zo stompzinnig en verkeerd reageert op mijn verhaaltjes of ze nu serieus zijn of niet en dat irriteert weleens.

• Mary

Tho reageert niet op wat er staat maar op wat hij denkt dat er staat.

Verdraait alles en meestal naar het negetieve. Ik kan Herbert zijn reacties wel begrijpen. Ik vraag me af of Tho werkelijk zo is of dat hij expres rare reacties geef.

Een discussie slaat ook meestal dood door deze reacties.

Dat vind ik nou jammer.

• herbert

Dank je Mary, tenminste 1 iemand die me begrijpt !

• Mary

Ik kan niet zo goed tegen dat soort types. Als ik die ontmoet dan dan zeg ik dag en draai me om. En hoop ze nooit meer te spreken. Misschien een haagse karaktertrek?

• herbert

Weet het niet, ik ben ook een Hagenees !!

• Mary

Hagenees of hagenaar?