Wie gaat er als eerste?

• tho

idd ingrid ..wij gaan ook 4 aug in de vroege ochtend.

beetje vroeg maar wel fijn ..je hebt dan teminste nog heel de dag …en de zon op zien komen in het vliegtuig is super!!!!

• Toos

Hallo, wij gaan 30 juni voor het eerst naar Karpathos en we hebben er heel veel zin in. We hebben veel positieve berichten gelezen over Karpathos.

Wij vertrekken op vrijdag, dus een rechtstreekse vlucht en 's morgens vroeg?

• Ingrid

weet ik, vorig jaar ook gezien. en we waren toen al om half 11 in ons appartement. das wel super natuurlijk. (gevolg is dat je ook weer vroeg daar vandaan vertrekt, maar daar denken we nog maar niet aan).

dus ik ‘zie’ je in het vliegtuig? is schiphol ver bij jou vandaan?

• tho

waarschijnlijk niet haha..of we moeten met een bordje omhoog staan ..zie ik niet zitten:-)

..hoeveel mensen gaan er in een 737? stuk of 300…

• Ingrid

niet meer dan 150. en ik reis alleen met m'n zoontjes van 11 en 10.

niet zo moeilijk te herkennen dus.

• Frederike

Wij gaan met zijn vijfen naar Karpathos stad 2 volwassenen en 3 kinderen. Ik heb het een beetje uitgezocht vanwege de “look a like”van Parga. Daar ben ik met mijn vriend vorig jaar 2 weken geweest in juli. Erg leuk vooral het barretje Cafe Sol.

Wat ook zeer de moeite waard is om als excursie te doen is Meteora. Geweldig!

• An van Joop

Wij gaan ook naar Karpathos, maar pas in september, maar eerst gaan we naar Kos.

• Gonnie

En ik win de prijs ook niet , ga op 3 augustus pas! Zie nog niet veel mensen die op die dag ook vertrekken. Wel op de 4e augustus. Nou ja, dat scheelt niet veel, wie weet zien we deze prikborders toch!

• Kit

Hallo allemaal , wij gaan op 1 september voor het eerst naar Karpathos ,dus ik lees eerst jullie ervaringen van deze zomer op dit prikbord , wij gaan 5juni eerst voor 3 weken naar Tolo , Peloponessos

• judith

Woudy is er nu!!!

Vrijdag vertrokken en een rechtstreekse vlucht!

Weer is niet super,maar ze heeft het fantastisch!